حجت الاسلام حسین کوثری:

خدمت در نظام اسلامی افتخار است

بجنورد (پانا)-حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شهرستان شیروان در خطبه های نماز جمعه دوم شهریورماه سال جاری به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:خدمت در نظام اسلامی افتخار است و حل مشکلات مردم نعمت وصف ناپذیر و موجب تشکر می باشد.

کد مطلب: ۸۴۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در نظام اسلامی افتخار است

وی افزود: در نظام اسلامی باید آرمان های انبیاء الهی که همان رسیدن به دولت کریمه عزت آفرین و دشمن ستیز و ذلت زا برای معاندین است مورد هدف باشد و همچنین در راه رسیدن به آن نیز ارتقاء سطح فرهنگی، علمی، اخلاقی، دینی، ایمانی، معیشت مردم، رفع ظلم و ستم، رعایت عدالت و نابودی فقر مد نظر قرار بگیرد.

کوثری با اشاره به جنایات مثلث شوم غربی- عبری و عربی گفت:تنها راه خلاصی از این مشکلات وحدت امت اسلام و تشکیل حکومت های ولایی است.

امام جمعه شیروان در خطبه اول با بیان اینکه اسلام برای اداره امور دنیوی و اخروی مردم و تامین معیشت پایدار و کمال آفرین خطوطی را ترسیم کرده است گفت: اسلام چهار اصل اساسی بهبود تولید، تعدیل توزیع، اعتدال در مالکیت و تناسب و توازن در مصرف را لحاظ کرده است.

حجت الاسلام کوثری با گرامی داشت دهه ولایت بیان داشت: شیعه با دو بال پروازی تولی و تبری می تواند به عزت، قدرت، ثروت و سعادت دست پیدا کند و با پیاده نمودن فرهنگ علوی، زندگی عزت مندانه داشته باشد.

کوثری افزود: پرورش یافتگان فرهنگ علوی، توفیق حضور در خیمه عاشورائیان را پیدا می کنند.

خطیب جمعه شیروان در پایان از مردم خواست، عید سعید غدیر را با عظمت و شوکت برگزار نمایند.

شیروان - حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار