فرهنگی کاشانی، دبیربرتر کشور در جشنواره نوجوان خوارزمی شد

کاشان ( پانا) - کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در آیین پایانی چهارمین دوره مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی ، مجید تدبیری دبیر شاغل در مدارس این شهرستان به عنوان دبیر برتر کشور در رشته کار و فناوری معرفی شد.

کد مطلب: ۸۴۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگی کاشانی، دبیربرتر کشور در جشنواره نوجوان خوارزمی  شد

سعید مُکاریان نوش آبادی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: در جشنواره امسال که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد بازارچه خیریه کارآفرینی دبیرستان حضرت علی اصغر علیه السلام کاشان به عنوان بازارچه برتر استان اصفهان به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

وی افزود: در جشنواره امسال 50 دبیرستان شرکت داشتند که دبیرستان شاهد اخوان ستوده در محور فعالیتهای آزمایشگاهی ، دبیرستان نمونه دولتی سپیده کاشانی در محور زبان انگلیسی و دبیرستان غیردولتی رویش در محور دست سازه موفق به کسب رتبه سوم در استان اصفهان شدند.

وی با اشاره به مشارکت گسترده دانش آموزان در جشنواره های دانش آموزی گفت:برگزاری جشنواره ها و مسابقاتی که بدون دخالت خودکار و کاغذ در مدارس برگزار می شود روحیه خود باوری، اعتماد به نفس ، کارگروهی و انتقاد پذیری را در دانش آموزان تقویت می کند.

کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: جشنواره هایی مثل نوجوان خوارزمی و جابر بن حیان، که به تجربه های زیسته و مهارت آموزی دانش آموزان توجه می کند، تغییر مسیر حرکت نظام آموزشی از نمره گرایی و حفظ کردن محتوای آموزشی به سمت عمل گرایی و آموزش کاربردی است.

مُکاریان تصریح کرد: نظام آموزش و پرورش باید از انتقال دانش و پرورش فراگیران دانا فاصله بگیرد و باید محتوای آموزشی بستر رشد و بالندگی در همه عرصه های زندگی و توانا شدن دانش آموزان شود که برگزاری جشنواره های مختلف برای شناسایی و پرورش استعداد های دانش آموزان اثربخش است.

به گزارش پانا چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته ها دست سازه، فعالیت آزمایشگاهی، ادبیات، پژوهش، زبان انگلیسی و بازارچه کار وفناوری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار