مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی :

برگزیدگان اولین جشنواره مهارت‌های تخصصی وتشکیلاتی پیشتازان دختر خراسان شمالی به اردوی ملی اعزام می‌شوند

بجنورد  (پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی از اعزام برگزیدگان اولین دوره جشنواره مهارتهای تخصصی وتشکیلاتی به هشتمین دوره اردوی ملی اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان اولین  جشنواره مهارت‌های تخصصی وتشکیلاتی  پیشتازان دختر خراسان شمالی به اردوی ملی اعزام می‌شوند

مجید مصباح در گفتگو با خبر نگار پانا گفت:هشتمین دوره اردوی ملی پیشتازان دختر سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران از دوم تا ششم شهریورماه برگزار می گردد. وی ادامه داد «پنج گروه منتخب خراسان شمالی شامل پنج مربی زن، 35 دانش‌آموز پیشتاز، یک سرپرست زن و یک مربی‌همراه به این دوره از اردوی ملی اعزام می‌شوند.»

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی ضمن اعلام اینکه این پنج گروه منتخب، برگزیده‌ی اولین دوره‌ی جشنواره پیشتازان دختر هستند، توضیح داد: «ابتدا این جشنواره به تفکیک مربیان مرد و زن در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 16 گروه هفت‌ نفره اعضای پیشتاز دختر و 11 گروه هفت‌ نفره اعضای پیشتاز پسر شامل هفت عضو و یک یاورمربی در خراسان شمالی برگزار گردید. و نتیجه آن اعلام شد.»

مصباح افزود: «در جشنواره هر مربی در یکی از مهارت‌های پنچ‌گانه صف‌جمع، مخابره، تولید و اجرای فریادهای شادی، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، مهارت ساخت پروژه و اجاق‌های صحرایی به رقابت پرداختن و از میان آن‌ها در هر مهارت یک تیم با اعضای خود برای اعزام به اردوی ملی انتخاب شدند.»

وی در پایان افزود: گروه‌های پیشتاز دختر اول شهریور با قطار به تهران اعزام خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار