مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

رویکرد کارآفرینی ،مهمترین هدف برگزاری سی و ششمین جشنواره فرهنگی ، هنری دانش آموزان کشور است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در آیین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشورگفت : انتظار داریم نگرش ها در مبحث هنر جدی تر دنبال شود.

کد مطلب: ۸۴۴۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد کارآفرینی  ،مهمترین هدف  برگزاری سی و ششمین جشنواره فرهنگی ، هنری دانش  آموزان کشور است

عبدالرضا فولادوند ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در آیین افتتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور، صنن تکریم جایگاه هنر و هنرمند اظهار داشت : امروزجای دارد یاد کنیم از کسانی که جشنواره ها ی بزرگ فرهنگی و هنری را کلید زدند و شمع هنر را در وجود ما روشن نگاه داشتند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که رویکرد کارآفرینی در برگزاری این جشنواره مد نظر بوده ، افزود: در روزهای برگزاری این جشنواره در اردوگاه شهید باهنر تهران سی کارگاه آموزشی زیر نظر اساتید متخصص در حال برگزاری است .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، ضمن تقدیر از اقدامات برگزارکنندگان این آیین، ادامه داد: به نیابت از همه دانش آموزان و فرهنگیان از حضور علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع ما سپاسگزارم ودر ضمن ضمن از داورانی که در تمامی مراحل در کنار دانش آموزان بوده اندنیز تقدیر میکنم و امید آن داریم که بتوانیم خوبی های شما عزیزان را جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: از نماینده مجلس شورای اسلامی انتطار داریم تا تلاش کنند، نگرش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بحث هنر بیشتر شود.

فولادوندراد، هنر را به عنوان یکی از مهم ترین داروهای درمانگر اعصاب و روان درجامعه امروز برشمرد و با اظهار امیدواری در این جهت که روزی این دارو مورد توجه عموم اقشار جامعه قرار بگیرد، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا نسل جوان با تکیه بر هنر از آفات به دور شود.

وی گفت: هنر مهم ترین ابزاری است که می تواند جوانان را از آسیب به دور نگاه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار