رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش گلستان

آموزش و پرورش گسترش فرهنگ نماز را در دستور کار خود قرارداده است

گرگان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش پرورش گلستان گفت: آموزش و پرورش،گسترش فرهنگ نماز را در دستور کار خود قرارداده است.

کد مطلب: ۸۴۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش گسترش فرهنگ نماز را در دستور کار خود قرارداده است

محمدضیایی رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش پرورش گلستان، در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: نماز یکی از آیات دین الهی است و به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه اش در فرآیند اجتماعی شدن و تقرب به خداوند، بعد از ایمان (الذین آمنوا و یقیمون الصلاه) قرار گرفته است و باید برای تحقق این رفتار والای اجتماعی تلاش شود.

وی افزود: از آنجا که نماز در مناسبات و تقسیمات رفتار انسانی یک رفتار روحانی تلقی شده و در زیر مجموعه رفتار و تربیت اسلامی، امن ترین مسیر تربیت بشر می باشد، برنامه ریزی برای گسترش آن در سطوح مختلف جامعه ضروری است.

ضیایی خاطر نشان کرد: از آنجایی که زبان هنر، مقدس ترین و تاثیر گذارترین روش در انتقال مفاهیم تربیتی است، تلاش شده از این ظرفیت در قالب جشنواره فرهنگی هنری گلدسته سرو برای اشاعه نماز استفاده شود.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش پرورش گلستان با تاکید بر این که جشنواره گلدسته سرو در این مسیر گام بر می دارد و گلستان به عنوان میزبان کشوری آن، تمهیدات لازم برای برپایی شایسته و مطلوب آن را در دستور کار دارد گفت: تاکنون مقدمات اولیه اجرایی جشنواره فراهم شده و دانش آموزان و فرهنگیان زیادی از سراسر کشور در آن شرکت نموده اند.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم موج اصلی شرکت کنندگان با بازگشایی مدارس همراه خواهد بود و تلاش ها بر این است تا ضمن ادامه تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده، زمینه حضور این عزیزان و پذیرش آثار و داوری آنان به نحو مطلوب و در خور شأن فرهنگیان و دانش آموزان فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار