افتتاح پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ در بجنورد

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با حضور فرماندار و مدیر و معاون آموزش و پرورش بجنورد افتتاح شد.

بجنورد (پانا)- پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در دبیرستان سمیه این شهرستان به طور رسمی افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با حضور فرماندار و مدیر و معاون آموزش و پرورش بجنورد افتتاح شد.

محمود اسدی در حاشیه این مراسم گفت: پایگاه انتخاب رشته کنکور از 11 مرداد راه اندازی شده است و تا 20 مردادماه آخرین روز انتخاب رشته، فعال است و در دو نوبت به دانش آموزان خدمات مشاوره ای ارائه می دهد و در صورت تمدید زمان انتخاب رشته فعالیت این پایگاه نیز تا پایان مهلت انتخاب رشته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این پایگاه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 16 تا 22 پذیرای مراجعین خواهد بود افزود: در این پایگاه 11 نفر از مشاوران مجرب مدارس با مدرک کارشناس ارشد، خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته را انجام می دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد هدف از راه اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته را کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت آنها در راستای کسب موفقیت‌های تحصیلی عنوان کرد.

اسدی همچنین از آغاز فعالیت مرکز مشاوره خانواده و پایگاه انتخاب رشته پیوند خبر داد و افزود: در پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش بجنورد دانش آموزان بی بضاعت با تائید مدیر مدارس به صورت رایگان پذیرش می شوند.

گفتنی است در کنکور سراسری امسال بیش از 6 هزار داوطلب در شهرستان بجنورد در پنج گروه آزمایشی با هم رقابت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار