استاندار یزد:

صنعتگران با امید می توانند به کارخود ادامه دهند

یزد (پانا) - « محمود زمانی قمی» گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی دغدغه ها و مشکلات اقتصادی از بخش های مختلف مطرح و بر مبنای توان استان حل و فصل می شود و موضوعاتی که نیاز یه اقدام ملی نیز دارد جمع بندی و در جایگاه کشوری در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۸۴۱۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
صنعتگران با امید می توانند به کارخود ادامه دهند

نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصادمقاومتی با حضور استاندار یزد،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و فعالان صنایع فلری و فولاد استان در سالن جلسات شرکت فولاد یزد برگزار شد.
« محمود زمانی قمی» افزود:هر چند کشور با شرایط خاصی مواجه است، اما صنعتگران با امید و تلاش می توانند به کار خود ادامه دهند و در استان نیز به نمایندگی از دولت با تمام توان واحدهای صنعتی و بخش خصوصی را برای عبور از این مشکلات همراهی می کنیم و جلسات حضوری و رایزنی های اداری نیز در سطح کشور ادامه دارد.
زمانی قمی اظهار داشت: واحدهای بخش خصوصی و برخی از صاحب نظران،واگذاری اختیارات به استان ها در تسهیل شرایط را موثر می دانند و با توجه به آمادگی که در وزارت صنعت،معدون وتجارت وجود دارد این خواسته ها از سوی بخش خصوصی و صنعت جمع بندی و به استانداری برای پیگیری و اجرای آن ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به وضعیت نامناسب منابع آبی در فلات مرکزی ایران و شرایط یزد،از سوی برخی فعالان صنعتی پیشنهاداتی برای کاهش مصرف آب این بخش بیان شده که این روش ها باید در کارگروه سازگاری با کم آبی طرح و پس از جمع بندی نتایج کاربردی برای دریافت تسهیلات و اجرا در سطح ملی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
عالی ترین مقام اجرایی استان با تاکید بر تبدیل حساسیت نسبت به موضوع آب در قالب برنامه و تصمیم گیری مناسب تاکید کرد:با تکیه بر فرهنگ،تمدن و ارزش های اعتقادی غنی که در یزد وجود دارد، ضروریست تجربه های موفق و نگاه علمی سایر کشورها نیز برای حل مشکلات و پیشرفت کشور با تکیه بر بخش خصوصی تببین شود.
استاندار یزد در پایان گفت:با توجه به در پیش بودن هفته دولت جلساتی با حضور بدنه کارشناسی در دستگاه های اجرائی استان برنامه ریزی و تشریح جایگاه رضایت مندی و پاسخگویی به ارباب رجوع از یک سو و تاکید بر تسهیل امور و سرعت بخشی به اجرای فرآیندها نیز محور این جلسات باشد.
گفتنی است در این نشست نمایندگان صنایع فلزی و بخش خصوصی استان به بیان مشکلات و ابهامات خود در زمینه های تامین مواد اولیه ، پرداخت مالیات، شرایط تامین اجتماعی،توجه به مدیریت قطعی برق در واحدهای آسیب پذیر با حضور مدیران دستگاه های اجرائی هر بخش مطرح و زمینه های حل و بهبود این شرایط مورد هم اندیشی و در دستور کار قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار