مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی:

همه ما مدیون خون شهدا هستیم

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت : شهدا در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم از همه چیز خود گذشتند و با از خودگذشتگی جان خود را فدا کردند تا استقلال و عزت در کشور باشد و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

کد مطلب: ۸۴۰۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
همه ما مدیون خون شهدا هستیم

حسین خوش آیند امروز (3 مرداد) در مراسم یادواره شهدای خانواده فنی و حرفه‌ای استان به مناسبت هفته ملی مهارت اظهار کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم از همه چیز خود گذشتند و با از خودگذشتگی جان خود را فدا کردند تا استقلال و عزت در کشور باشد و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم و برگزاری یادواره شهدا تلنگر و یادآور مسئولیت ما است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه این یادواره شهدا در راستای کنگره ملی 2 هزار شهید استان برگزار شد، گفت: در فنی و حرفه ای استان 18 نفر از همکاران از خانواده معزز شهدا هستند و امیدواریم با اهداف شهدا را با عملکرد خوب و خدمت به مردم ادامه دهیم.

خوش آیند بیان کرد: امسال در مسابقات ملی مهارت شرکت کردیم و نخبگان و کارآموزان استان خراسان جنوبی با کسب مدال طلا، نقره و دیپلم افتخار جزو پنج استان برتر کشور شده است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین نیاز جوانان اشتغال و مهارت است، عنوان کرد: برای ورود به بازار کار باید جوانان و دانشجویان فن انجام کار را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار