معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

خط انتقال فاضلاب محدوده مسجد جامع اردستان آغاز می‌شود

اردستان/اصفهان(پانا)-معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: خط انتقال فاضلاب محدوده مسجد جامع اردستان به طول ۶۰۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال در دستور قرار دارد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۳۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
خط انتقال فاضلاب محدوده مسجد جامع اردستان آغاز می‌شود

ناصر اکبری در آئین بهره برداری از شیر برداشت آب شیرین از آب انبار مسجد جامع اردستان، اظهار کرد: برای اجرای این طرح مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و دو انبار دیگر در محله های راهمیان و مون اردستان نیز در برنامه قرار دارد.

وی در بازدید از طرح بازآفرینی مسجد جامع اردستان، افزود: خط انتقال فاضلاب محدوده مسجد جامع اردستان به طول ۵۰۰ متر و با هزینه بالغ بر ۲میلیارد ریال در دستور قرار دارد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: کیفیت آب انتقالی در شهر اردستان نسبت به شهرستان بهتر است و در موضوع کیفیت آب خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص وضعیت آب استان اصفهان به خبرنگار پانا، گفت: ورودی آب در سد زاینده رود نسبت به سال قبل به یک سوم کاهش یافته است. با بارش هایی که در اردیبهشت ماه داشتیم وضعیت بهتر شده و امیدواریم در تابستان امسال مشکلی برای تامین آب را در استان اصفهان نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار