رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان خبرداد:

جشنواره ملی شتر ایران در شهرستان نهبندان برگزار می‌شود

نهبندان (پانا) ـ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان گفت : جشنواره ملی شتر ایران در آذرماه سال جاری در شهرستان نهبندان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۸۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی شتر ایران در شهرستان نهبندان برگزار می‌شود

محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با بیان اینکه سومین جشنواره ملی شتر در مرکز استان خراسان جنوبی می شود، افزود: در حاشیه این کنگره ملی، جشنواره شتر در شهرستان نهبندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارشناسان دامپزشکی شهرستان در راستای کنترل بیماری های شتر و صیانت از سرمایه ملی کشور، تحقیقاتی در خصوص بیماری های شتر از قبیل بیماری مرس، سورا و بروسلوز در دستور کار دارند که نتایج این تحقیقات در کنگره ملی شتر ارائه خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان خاطرنشان کرد: شهرستان نهبندان به عنوان قطب پرورش شتر خراسان جنوبی با 17 هزار نفر، 11 درصد جمعیت شتر کشور را به خود اختصاص داده است.

راه انجام ابراز امیدواری کرد: روز به روز نقش دامپزشکی در ارتقای سلا‌مت و بهداشت عمومی جامعه در بین مردم عزیز کشورمان بیشتر تبیین شود و با آگاهی بیش از پیش مسئولا‌ن تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشورمان از این نقش مهم و تاثیرگذار که حتی اقتصاد و امنیت کشورمان هم به آن وابسته است، شاهد بهبود شاخص‌های سلا‌مت در کشورمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار