کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد:

جلوگیری از افراط و تفریط ویژگی دین مبین اسلام

زیرکوه(پانا)- کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید گفت:یکی از ویژگی های اساسی دین کامل و جامع اسلام این است که باید فرد خود را از افراط ها و تفریط ها نگه دارد .

کد مطلب: ۸۳۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از افراط و تفریط ویژگی دین مبین اسلام

حجت الاسلام سید علی اسدی کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید در خراسان جنوبی در جمع مردم زهان گفت:زندگی افراد به دو گونه است که یکی تنها زندگی مادی دنیایی است و دیگری شیوه زندگی است که افراد با معرفت الهی آن را پیشه کرده است.

حجت الاسلام اسدی ادامه داد:انسان اشرف مخلوقات و گل سر سبد خلقت است و باید مال و ثروت و مقام در خدمت انسان باشد و نه انسان در خدمت مادیات که از انسان در پایان زندگی جدا می شود

کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید گفت:یکی از ویژگی های اساسی دین کامل و جامع اسلام این است که باید فرد خود را از افراط ها و تفریط ها نگه دارد .

وی افزود :خدمت به مردم یکی از مواردی است که حتی خداوند متعال نیز درخصوص این موضوع به حضرت موسی علیه‌السلام میفرماید«اگر من مخلوق بودم و قصد بندگی خالص برای خالق خود داشتم، یقینا به مردم خدمت می کردم.

حجت الاسلام اسدی گفت:شناخت ، ایمان و عمل سه مورد اساسی برای زندگی است که باید انسان کامل و جامع آن را در زندگی خود به کار گیرد و اگر غیر این باشد ، انسان دچار خسران می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار