مجتمع شهدای صنایع کرک نوش‌آباد عنوان منتخب مدارس استان اصفهان را به دست آورد

کاشان (پانا) - مدیر مجتمع آموزشی شهدای کرک صنایع کرک نوش آباد گفت: این واحد آموزشی در هفتمین جشنواره نوجوان سالم، عنوان منتخب استان اصفهان در طرح مدارس مراقب با رویکرد اجتماع را به دست آورد.

کد مطلب: ۸۳۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع شهدای صنایع کرک نوش‌آباد عنوان منتخب  مدارس استان اصفهان را به دست آورد

اعظم داداشی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: مجتمع شهدای صنایع کرک نوش آباد همچنین موفق به کسب عنوان مدرسه پویا در جشنواره طرح تعالی مدارس استان اصفهان در سال تحصیلی جاری نیز شده است.

وی افزود: انسانها در هر سنی که باشند در زندگی خود با مشکلاتی روبرو می شوند که باید با راه حلهای مناسب با آن روبرو شد و دوران مدرسه و تحصیل ، زمان مناسب برای یادگیری این مهارتها است.

وی تاکید کرد: تمرکز بر جنبه های منفی مسایل می تواند سلامت روان ما را دچار مشکل کند بنابراین باید تفکر سالم و مثبت اندیشی را در جامعه ترویج کنیم تا کمتر دچار آسیب های اجتماعی شویم.

وی تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان با مهارتهای تفکر نقاد و حل مساله، یکی از ضرورتهایی است که باید در نظام آموزشی به آن توجه کرد تا سبک زندگی سالم را در جامعه کوچک مدرسه و در کنار هم تمرین و تجربه کنند.

داداشی گفت: فعالیت های پنهان درسی در قالب نمایشگاه و مسابقه نشریه دیواری، کارگاههای مهارتهای زندگی ، خود مراقبتی و حقوق شهروندی، کارسوق مهارتهای زندگی ، جشنواره غذای سالم از جمله برنامه های این واحد آموزشی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار