فرماندار اسلامشهر: نظام اسلامی برپایه حمایت، مشارکت و همراهی مردم استوار است

اسلامشهر (پانا)-مراسم آغاز تخریب و آزادسازی مدرسه پروین اعتصامی شهرستان اسلامشهر در راستای اجرای طرح تعریض خیابان با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: نظام اسلامی برپایه حمایت، مشارکت و همراهی مردم استوار است

در این مراسم ، امیرالله حقیقی،فرماندار اسلامشهر در سخنانی اجرای این طرح را یکی از پروژه‌های خوب و تاثیرگذار شهرستان دانست و اظهارکرد: با تعریض و بازگشائی کامل این کنارگذر ۲۴ متری بخشی از ترافیک بزرگراه آیت‌الله سعیدی نیزکاهش خواهد یافت.
وی در ادامه با بیان این که تعامل آموزش و پرورش اسلامشهر با شهرداری برای اجرای این پروژه بسیار سازنده بود، گفت: گره ترافیکی در این منطقه سالیان سال مردم اسلامشهر را آزار داده است که اجرای این پروژه می تواند تاثیر بسزایی در زمینه روان‌سازی ترافیک عبوری از اسلامشهر داشته باشد.
فرماندار اسلامشهر در ادامه خواستار همکاری دستگاه های اجرایی برای اجرای این پروژه شد و افزود: امروز این پروژه وارد فاز عملیاتی شده و نیاز به همراهی و همدلی همه دستگاه ها دارد.
وی تصریح کرد: مشارکت و همراهی مردم نیز منجر به حل بخش اعظمی از مشکلات موجود خواهد بود، از طرفی نیز شهرداری باید رضایت مردمی که ملک آن ها برای اجرای پروژه تملک می شود را جلب کند.
حقیقی ادامه داد: نظام اسلامی برپایه حمایت، مشارکت و همراهی مردم است و هرجا مردم حضور داشتند، عملکرد مسئولین با موفقیت همراه بوده و دلیل اصلی ناکامی دشمنان نیز حمایت مردم از نظام اسلامی است.
فرماندار اسلامشهر در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در جهت رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهرستان، اتصال اسلامشهر به خط ۳ متروی تهران نیز همچنین از سوی مسئولان پیگیری می شود، افزود: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده شهرداری اسلامشهر مجری طرح مترو خواهد بود تا اقدامات در این زمینه با سرعت بیشتری انجام شود.

در این مراسم رئیس دادگستری، معاون امور فنی و عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرنیز حضور داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار