استاندار کردستان: توسعه اقتصادى کردستان نیازمند توجه ویژه است

سنندج(پانا)-استاندار کردستان گفت: توسعه اقتصادى کردستان با اعتبارات اندک محقق نمى شود بلکه نیازمند توجه ویژه است.

کد مطلب: ۸۳۴۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: توسعه اقتصادى کردستان نیازمند توجه ویژه است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دومین جلسه ستاد فرماندهى اقتصاد مقاومتى استان، که با حضور معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک هاى صنعتى ایران برگزار شد، اظهار داشت: در کردستان پروژه هاى نیمه کاره بسیارى وجود دارد که مربوط به سنوات گذشته است و عمرى ١٥ ، ١٦ ساله دارند که جز ایجاد انتظارات و بدبینى، حاصلى براى مردم نداشته اما تکمیل آن ها مى تواند این بدبینى را از بین ببرد و انتظارات را برآورده کند.
وى خاطرنشان کرد: ما مى خواهیم کردستان به لحاظ توسعه صنعتى حداقل به میانگین کشورى برسد اما این امر با بودجه هاى اندک محقق نمى شود و نیازمند توجه ویژه است و ما براى رسیدن به این میانگین در دولت دوازدهم، درخواست عنایت ویژه داریم.
مرادنیا در ادامه با ابراز تاسف از غیرفعال بودن حدود ٥٠ درصد از واحدهاى صنعتى کردستان، گفت: اینها سرمایه هاى ملى کشور است که بلااستفاده مانده اند و ما خواستار کمک براى خروج این واحدها از این شرایط هستیم.
استاندار در خاتمه از معاون وزیر خواست در راستاى کاهش آلایندگى و همچنین به منظور استفاده شهروندان ، در احداث پارک جنگلى میان شهرکهاى صنعتى ١و٣ سنندج (سنگ سیاه) به کرستان کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار