توجه به قرآن کریم، یکی از عوامل اصلی نزول رحمت و برکات الهی

کرج (پانا) -  مدیرکل تبلغیات اسلامی البرز، گفت: 3000 نفر در کلاس‌های حفظ آموزش قرآن کریم در البرز ویژه تابستان شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۳۴۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به قرآن کریم، یکی از عوامل اصلی نزول رحمت و برکات الهی

سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلغیات اسلامی البرز، با اعلام خبر فوق گفت: همزمان با برپایی بیش از ۳۰ پایگاه اوقات فراغت و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرائت قرآن کریم دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز هماهنگی ‌های لازم به منظور حضور ۳۰۰۰ نفر را در کلاس های حفظ قرآن فراهم کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ برنامه قرآنی ویژه مراسم معنوی اعتکاف، ۶۰ محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد جامع استان البرز برگزار شده است.

سیدعباس مسعودی، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی، قرائت، ترتیل، جزءخوانی، تفسیر، تحلیل قصه های قرآنی، کلاس های مفاهیم، همایش های قرآنی متعدد از جمله همایش تجلیل از فعالان عرصه قرآنی را از مهمترین برنامه های دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز با همکاری موسسات قرآنی و اتحادیه موسسات برشمرد.

این مسئول فرهنگی، توجه به قرآن کریم و نهادینه کردن مفاهیم ارزشمند آن را یکی از عوامل اصلی نزول رحمت و برکات الهی خاطر نشان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرای با همکاری دستگاه‌ها و فعالان عرصه قرآنی باید تمام تلاش خود را در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرائت قرآن کریم در جامعه به‌کار گیرند.

مسعودی، یکی از عوامل بروز و نشوء آسیب‌های اجتماعی در جامعه را فاصله گرفتن خانواده‌ ها از آموزه‌های دینی و قرآنی برشمرد و گفت: کسی که حلاوت عبادت و بندگی و فرهنگ قرائت قرآن کریم را به خوبی چشیده باشد کمتر از دیگران در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار می گیرد چراکه تلاوت قرآن کریم منجر به تقویت تقوای الهی در افراد جامعه و به تبع آن ایستادگی در برار صعوبات خواهد شد.

این مسئول فرهنگی، تبلیغات اسلامی را یکی از نهادهای اثرگذار در راستای نهادینه کردن آموزه‌ها و مفاهیم ارزشمند دینی بر شمرد و گفت:همکاری دستگاه های اجرای و فعالان عرصه فرهنگ دینی می تواند راهگشایی بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی که دامنگیر نسل جوان جامعه شده است،شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار