با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت ؛
استاندار یزد به تلفنهای مردم استان پاسخ گفت
یزد (پانا) - استاندار یزد با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به تلفن های مردم استان پاسخ گفت و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.
![استاندار یزد به تلفنهای مردم استان پاسخ گفت](https://cdn.pana.ir/thumbnail/Y2JhNDg47LLJ/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHXt1Md6nvYLQsAIKXaKdntA,,/Y2JhNDg47LLJ.jpg)
"محمود زمانی قمی" با همراهی "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار در مرکز ارتباطات مردمی استانداری (سامد) حضور یافت، از طریق ارتباط تلفنی با مردم دارالعباده یزد گفت و گو کرد، به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت و انتقادات و پیشنهادهای آنها را شنید.
استاندار یزد پس از گفت و گوی تلفنی با مردم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر رفع مشکلات مردم از سوی مدیران، با تمام توان و کوتاه ترین زمان ممکن از مسئولان استان خواست: با مردم بیشتر ارتباط داشته باشند، درد و مشکلات آنها را بشنوند و درجهت رفع این مشکلات اقدام و تلاش کنند و اگر نتوانستند این مهم را انجام دهند از مردم عذرخواهی کنند.
زمانی قمی یادآور شد: مردم صاحبان اصلی کشور، نظام و انقلاب هستند و اگر رفتار صادقانه را در ما مدیران دولتی مشاهده کنند چه بتوانیم مشکل آنها را حل کنیم و یا توانایی رفع آن مشکلات را نداشته باشیم از ما میپذیرند و آنچه مردم را رنج میدهد، خدای نکرده بی اعتنایی به خواست مردم و عدم پاسخگویی مسئولان به آنهاست.
گفتنی است مرکز سامد به عنوان سامانه الکترونیکی مردم و دولت در ساعت های اداری با شماره تماس ۱۱۱ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادهای مردمی است.
ارسال دیدگاه