مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:

سرمایه گذاری در دانش آموزان از دوره ابتدایی شروع خواهد شد

یزد (پانا) - عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در نشست معاونین آموزش و پرورش استان که با حضورمعاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، مطرح کرد:سرمایه گذاری در حوزه آموزش ابتدایی یک سرمایه گزاری زیر بنایی محسوب میشود.

کد مطلب: ۸۳۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری در دانش آموزان از دوره ابتدایی شروع خواهد شد

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان در ابتدای این نشست به معاونین و معاون آموزش و ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کشور خیر مقدم گفت و ادامه داد: استان یزد از دارای ویژگی های خاصی برخوردار است که این ویژگی ها آن را متمایز ساخته است.

دانا فر با اشاره به برخی از ویژگی ها استان یزد گفت: استان یزد دارای بیش از 2700هکتار بافت تاریخی، قطب بهداشت و درمان کشور، پیشتازی دانش آموزان طی 24 سال گذشته در کنکور سراسری، دارای اولین منطقه فناوری کشور و دومین استان دارای پارک علم و فناوری می باشد .

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست افزود:سرمایه گزاری در حوزه آموزش ابتدایی یک سرمایه گذاری زیربنایی و بنیادین محسوب می شود و خروجی آن را می توان در چند سال آینده در پایه های دوازدهم مشاهده نمود.

عباسعلی دانا فر با اشاره به صدر نشینی 24 ساله دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری بیان داشت: این موفقیت ها ریشه در عوامل فرهنگ و اعتقادی خانواده ها، همدلی دستگاهای مجاور و تلاش های ستودنی خیرین مدرسه ساز دارد

و در پایان وی این نوید را هم داد که استان یزد میزبان اولین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی با هدف توجه بیش از پیش به فرهنگ غنی ملّی و آموزه های دین مبین اسلام در آبان ماه سال جای برگزار میشود می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار