بدرقه رکاب زنان شهر قدس

شهر قدس (پانا) - مراسم بدرقه "تیم رکاب زنی صلح پایدار" اعزامی به سفر ۱۵۴۰ کیلومتری تاکشور ترکیه در شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
 بدرقه رکاب زنان شهر قدس

مراسم بدرقه "تیم رکاب زنی صلح پایدار" اعزامی به سفر رکاب زنی ۱۵۴۰ کیلومتری از (مرز بازرگان ایران تا مقبره مولانا در شهر قونیه ترکیه)با حضور ناصربخت فرماندار ، اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی ، نوروزی رییس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولین شهرستانی و جمع کثیری از مردم شهر قدس برگزار شد.

علی اصغر ناصربخت فرماندار شهر قدس در سخنانی اظهار کرد : ورزش و فعالیت های ورزشی حال مردم را خوب می کند و موجب وحدت و یکدستی در جامعه می شودو اگر این موضوع در شهرقدس خوب بازتاب داشته باشد باعث غرور و افتخار مردم خواهد بود زیرا این ورزشکاران فرزندان شهرقدس می باشند.
فرماندار شهر قدس گفت : این حرکت دارای پیام هایی از جمله مفاخر ادبی، فرهنگی، علمی در عرصه جهانی می باشد که در طول تاریخ متعلق به ایران است و همچنین پیام آور صلح و دوستی این ملت خواهد بود.
ناصربخت افزود: ملت ایران یک ملت شریف، بزرگ ،باعزم و اراده قوی و با عین حال خواستار صلح و دوستی می باشند.
وی خاطر نشان کرد : دعای مردم شهرستان بدرقه راه شما عزیزان خواهد بود و این کار ارزشمندی که برای آن قدم برداشته اید انشالله به پایان رسانید.
حسین نوروزی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در سخنانی گفت : تمام مجوزهای لازم جهت خروج از کشور و اخذ مدارک های لازم از فدراسیون گرفته شده و اداره ورزش تنها حامی این تیم است و نقشی در صدور مجوزها نداشته و این تیم نماینده ملت ایران هستند.
لطفی مربی تیم رکاب زنی در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران مراسم افزود : رکاب زدن برای من آسان تر از صحبت در حضور مسئولین است و این سفر به منظور پاسداشت فرهنگ پارسی می باشد و قرار است به مدت ۱۵ روز و هشت ساعت رکاب زنی را داشته باشیم.

/ خبرنگار :علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار