برگزاری دومین مرحله جشنواره کتابخوانی دانایی،توانایی در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا)- جشنواره کتابخوانی دانایی، توانایی در مرحله منطقه ای با حضور دانش آموزان منتخب دوره‌ های دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم در چهاردانگه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۳۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین مرحله جشنواره کتابخوانی دانایی،توانایی در چهاردانگه

سعیده سیدمومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ودر این رابطه گفت: از آن جایی که توسعه فرهنگی هرکشور ارتباط مستقیم با بالا رفتن سرانه ساعت مطالعه واهمیت دادن به فرهنگ کتابخوانی در آن کشور دارد، جشنواره کتابخوانی "دانایی، توانایی"با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بهبود کیفیت مطالعه وغنی سازی اوقات فراعت دانش آموزان در مقاطع تحصیلی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در چهار مرحله‌ی مدرسه ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار میشود.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: در مرحله منطقه‌ای از بین دانش آموزان شرکت کننده در محله مدرسه ای تعداد ۶۹ دانش آموز از دوره دوم ابتدایی و ۵۰ دانش آموز از دوره اول متوسطه و ۱۴ دانش آموز از دوره دوم متوسطه به مرحله دوم(منطقه)راه یافتند که ،مرحله منطقه ای به طور همزمان در کلیه مناطق شهرستانهای استان تهران برگزار شد و اسامی نفرات برتر طبق سهمیه بندی مناطق ،به استان معرفی میشود.

سید مومن بیان کرد: در این مرحله از جشنواره دانش آموزان با مطالعه کتابهای مشورت با حیوانات و کاش یکی قصه‌اش را می‌گفت، در دوره دوم ابتدایی و کتابهای مزه مهربانی و جان‌واسب وحشی در دوره اول متوسطه، و کتابهای ۹۲ درس سازنده از زندگی پیامبر (ص) و آیا در سیارات حیات وجود دارد؟ در دوره دوم متوسطه، به رقابت می پردازند.

/خبرنگار: الیا نجفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار