مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا) - آیین تکریم ابراهیمی رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان قدس و معارفه نیک افشار ریاست جدید این اداره در مراسمی با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس ، جمعی از روسای ادارات شهرستان و روسای ادارات بهزیستی غرب استان تهران برگزار شد

کد مطلب: ۸۳۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد

در این مراسم امامی ، معاونت پشتیبانی استان تهران گفت:طی چهار دهه فعالیت ، تلاش کرده ایم تا اهداف سازمان در جهت خدمت رسانی به مردم را تحقق بخشیم . در این راستا همکاری سایر سازمانها نقش مهمی در تسهیل اقدامات بهزیستی و به نتیجه رسیدن آنها خواهد داشت .

امامی در ادامه مراتب تقدیر و سپاسگزاری بیات نژاد ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران را به ابراهیمی ابلاغ کرد .

در ادامه برنامه ، اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس نیز از زحمات ابراهیمی در طی ۱۶ ماه ریاست اداره بهزیستی تشکر و قدردانی کرد .

وی گفت : فرمانداری همچنان همراه ادارات است تا وظایف خود را به درستی به انجام رسانند .

اینانلو در ادامه با تبریک به نیک افشار و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت انتظار داریم رئیس بهزیستی با آگاهی کامل از سطح تنوع وضعیت اقتصادی و فرهنگی مردم و تعامل سازنده با سایر ادارات در راستای ارائه خدمات به مراجعین و مددجویان اقدام کند.

وی اذعان کرد: رعایت کامل قوانین مهم ترین انتظار ما از بهزیستی است .

عسگری رئیس شورای شهر نیز ضمن تقدیر از خدمات ابراهیمی و آرزوی موفقیت برای نیک افشار گفت : امیدواریم بتوانیم با همکاری ریاست جدید بهزیستی برنامه ریزی های بلند مدتی در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان داشته باشیم .

در ادامه ابراهیمی گزارشی از عملکرد بهزیستی در طول دوران ریاست خود داد و از همکاری پرسنل و ادارات شهرستان در افتتاح ساختمان جدید بهزیستی ، اورژانس اجتماعی سطح ۲ و اولین کنگره بین المللی ۶۰ سال مددکاری در ایران قدردانی کرد و وی با آرزوی موفقیت برای نیک افشار در دوران مدیریت خود گفت : در حال حاضر زمینه همکاری همه جانبه بهزیستی با ادارات فراهم شده است که می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف خدمت رسانی به مددجویان داشته باشد .

در پایان ، نیک افشار ابراز امیدواری کرد با همکاری پرسنل و ادارات سطح شهرستان بتواند فعالیت خود را در راستای تحقق اهداف بهزیستی آغاز کند .

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار