مربیان و اعضاء پیشتاز سازمان دانش آموزی استان سمنان در مقطع ابتدایی، تجلیل خواهند شد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان اعلام کرد: از تلاش های مربیان و اعضاء پیشتاز سازمان دانش آموزی استان سمنان در مقطع ابتدایی، تقدیر بعمل خواهد آمد.

کد مطلب: ۸۳۲۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مربیان و اعضاء پیشتاز سازمان دانش آموزی استان سمنان در مقطع ابتدایی، تجلیل خواهند شد

محمدرضا عامریان، از تقدیر مربیان سازمان دانش آموزی استان طی چند مرحله در سال تحصیلی 97 - 96 خبرداد و گفت: در مرحله اول به مناسبت شب یلدا، از تلاش های 200 نفر از مربیان، کارشناسان و روسای سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق، با اهداء سبد کالا به ارزش تقریبی 800 هزار ریال و در مرحله دوم نیز 40 نفر از روسای سازمان دانش آموزی و کارشناسان شهرستان ها و مناطق استان در شب عید، با سبد کالا هرکدام به ارزش 100 هزار تومان و 200 هزار تومان بن خرید پوشاک تجلیل بعمل آمده است.

وی با عنوان این مطلب که یقینا سرمایه های سازمان دانش آموزی، مربیان آن است، افزود: مرحله سوم این تقدیر نیز در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، طی برگزاری اردوی یکروزه همراه با اهدای هدایایی، از خدمات و زحمات 120 نفر از مربیان و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان تقدیر بعمل آمده و از 24 نفر نیز در این مراسم به عنوان مربیان برتر در ارائه گزارش فعالیت ها بصورت ویژه تقدیر شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه قدم بعدی برای تقدیر و تشکر، ویژه مربیان و اعضاء پیشتاز مقطع ابتدایی می باشد، اظهار داشت: در اینده ای نزدیک، 80 مدرسه ابتدایی برتر به همراه مربیان و دانش آموزان عضو پیشتازان آنان به تعداد قریب به 2000 نفر با اهداء هدایایی از جانب سازمان دانش آموزی استان، مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

عامریان با اشاره به اینکه مربیان پیشتاز و فرزانه، مهمترین نقش را در پیشرفت سازمان دانش آموزی دارند؛ زیرا این افراد با تلاش و کوشش وصف ناپذیر، می توانند به اهداف متعالی سازمان دانش آموزی دست پیدا کنند، عنوان کرد: در طی سال تحصیلی نیز بنا بر گفت و گوی تلفنی با 23 مدیر مدرسه، از فعالیت ها و پیگیری های آنان قدردانی و برای 161 نفر از دانش آموزان پیشتاز منتخب این مدارس نیز هدایایی ارسال گردید. همچنین 31 نفر از مربیان این 23 مدرسه نیز با اهداء هدایایی، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

وی با عنوان این مطلب که حمایت از کالای ایرانی با بسترسازی فرهنگی محقق می شود، در پایان تاکید کرد: با توجه به گستردگی جمعیت تحت پوشش سازمان دانش آموزی که شامل مدرسان، مربیان و دانش آموزان پیشتاز و خانواده های آنان در استان می شود، در زمینه تحقق شعار سال رهبری، تلاش شد تا با فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی و خرید اجناس و لوازم التحریر بومی استانی و اهدای آنان جهت تقدیر از مربیان، مدرسان و دانش آموزان پیشتاز استان در تمامی مراحل، کمک شایسته ای به این موضوع داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار