با حضور مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛

برگزاری نشست معاونین آموزش متوسطه مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

دماوند (پانا) - نشست معاونین آموزش متوسطه مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه وزارت متبوع ، معاونین و رؤسای ادارات آموزش متوسطه اداره کل شهرستان های استان تهران در دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست معاونین آموزش متوسطه مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

در این نشست معاونین آموزش متوسطه مسئول قطب های مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران به تشریح چالشها و مشکلات موجود در مناطق پرداخته و در خصوص مباحث هدایت تحصیلی، استقرار پایه دوازدهم، برنامه ریزی و ساماندهی جهت جذب نیروهای توانمند در گروه های آموزشی و پژوهشسراهای دانش آموزی پرداختند.

در ادامه سلطانیان مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سه بخشنامه بسیار مهم ارسالی از دفتر آموزش دوره دوم متوسطه وزارت متبوع تاکید کرد: در این بخشنامه ها راهبرد ها و سیاست های اجرائی وزارت آموزش و پرورش و همچنین راهبرد ها و سیاست های اجرائی و برنامه ریزی حوزه ستادی در سال 97 در بند های فرعی و به تفکیک حوزه های مختلف ارسال شده که لازم است از هم اکنون برای نوشتن برنامه سالانه معاونت های آموزشی مناطق بر اساس آنها اقدام شود.

وی در پایان تصریح کرد: ایجاد آمادگی در خصوص اسقرار پایه دوازدهم از از مسائل بسیار مهم پیش روی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است می بایست با هماهنگی کامل حوزه های مختلف با موفقیت از آن گذر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار