امام جمعه تبریز: معاهده FATF طرحی ظالمانه و سلطه طلبانه از سوی استکبار است

نمایندگان مردم در مجلس در برخورد با آن به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: موضوع معاهده FATF که مدتی است در مجلس شورای اسلامی بررسی میشود طرحی است ظالمانه و سلطه طلبانه از سوی استکبار که باید نمایندگان مردم در مجلس در برخورد با آن به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند.

کد مطلب: ۸۳۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه تبریز: معاهده FATF  طرحی ظالمانه و سلطه طلبانه از سوی استکبار است


حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار داشت: گشایش در رزق و روزی در جهت امتحان بندگان از سوی خداوند است که براساس آن باید در زمان تنگدستی باید صبر پیشه کنیم و از توجه به مال حرام اجتناب کنیم تا این امتحان سربلند باشیم.
وی ادامه داد: گشاده رویی در خانواده و روابط اجتماعی و برخورد با همکاران ، زیر دستان و دوستان از جمله موضوعاتی است که باعث افزایش رزق و روزی میشود.
امام جمعه تبریز تصریح کرد: سخت گیری بی جهت و فاسد کننده باعث کمی روزی می شود و برعکس آن مساعدت و دستگیری از برادران دینی گشایش در رزق و روزی جامعه را فراهم می آورد.
آل هاشم در ادمه گفت: توجه همه خانواده های ایرانی به صرفه جویی در مصرف آب و برق از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که سرانه مصرف ایرانیان ۲ برابر متوسط مصرف جهانی است و این در حالی است که میزان بارندگی در کشور بسیار ناچیز است.
وی بیان کرد: اصناف و بازاریان در جنگ اقتصادی دشمن که چند سالی است ملت ایران با مشکلاتی مواجه کرده نقش بی بدلیل دارند و با راهبرد اقتصاد مقاومتی در مسیر گام برمیدارند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: مبلغان دینی و روحانیت باید اسوه و الگوی جامعه باشند و با موقعیت شناسی و استفاده از ابزارهای نوین دین اسلام را تبلیغ و دستاورد های انقلاب را در جامعه بازگو کنند.
آل هاشم گفت: قوه قضاییه رکن رکین امنیت در جامعه هست که لازم است بدنه این قوه از سلامت بالایی برخوردار باشد تا جامعه اسلامی نیز در سلامت و امنیت تدوام حیات داشته باشد.
وی اضافه کرد: انقلابی گری و داشتن رفتارهای عادلانه ، خردمندانه و همچین دلسوزانه اما قاطع باید محور رفتارهای دستگاه قضایی باشد و در کنار دقت، سرعت بخشی در رسیدگی ها به پرونده باید بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد.
خطیب نماز جمعه تبریز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ذخیره الهی برای هدایت سکان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در ۶ تیرماه سال ۶۰ سو قصد دشمنان به ایشان ناکام ماند و تا امروز انقلاب با همان صلابت و اقتدار امام راحل حیاتی جاودانه داشته باشد.
آل هاشم ادامه داد: حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز با هوشیاری و تدبیر خود در طول این سالها سایه بسیاری از جنگ های دشمنان از سر ملت ایران برداشته اند.
وی افزود: داشتن روحیه ایمان، رفتاری عقلانه و مدبرانه مهمترین شاخصه نمایندگان مردم از منظر رهبر انقلاب است و همچنین پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گری باید مهترین اولویت زندگی وکلای ملت در مجلس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار