استاندار یزد:

مدیران استان با صاحبان علم و اندیشه ارتباط برقرار کنند

یزد (پانا) - استاندار یزد در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان از مدیران و فرمانداران استان خواست در کتابخانه‌ها حضور یابند و ارتباط بیشتری با اصحاب علم و اندیشه برقرار کنند زیرا به کمک آنها نیازمند هستند.

کد مطلب: ۸۲۹۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیران استان با صاحبان علم و اندیشه ارتباط برقرار کنند

نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان به ریاست «محمود زمانی قمی» استاندار یزد و با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای این انجمن در تالار کوثر استانداری برگزار شد
استاندار یزد در این نشست گفت: برقراری ارتباط مطلوب با صاحبان اندیشه کمک شایسته ای به موفقیت مدیران در حوزه و منطقه مدیریتی آنها می کند به نحوی که می توانند مجهولات را به صورت بهتری کشف کنند.
زمانی قمی ادامه داد: لازم است گفت و گو با مراجعه کنندگان، کتابداران و فعالان عرصه قلم و اندیشه در دستورکار فرمانداران و مدیران قرار گیرد.
وی از مدیران و فرمانداران استان خواست در کتابخانه‌ها حضور یابند و ارتباط بیشتری با اصحاب علم و اندیشه برقرار کنند زیرا به کمک آنها نیازمند هستند.
عالی ترین مقام اجرائی استان با بیان اینکه مطالعه کتاب و ورود به این عرصه، مهارتهای زیادی به مدیران می دهد، افزود: در این مسیر با برقراری ارتباط با دنیای گذشتگان، شرایط پیش رو به نحو بهتری مشاهده و آینده مناسبی ترسیم می شود.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: همه مدیران در تمام بخش ها باید با انگیزه و شور و هیجان کار خود را پیش ببرند و این مساله در انجمن کتابخانه ها و ساحت فرهنگ باید دیده شود.
وی با تاکید براینکه فعالیت انجمن کتابخانه های عمومی سرمایه گذاری و زیرساختی است، اظهار امیدواری کرد: نشست های این انجمن به صورت مستمر برگزار شود.
استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت: البته شاید چاپ، نشر و کتابخانه هم مانند سیستم آموزشی کشور کمتر به مهارت آموزی افراد و مخاطبان می پردازد و باید محصول این حوزه های فرهنگی مهارت آموزی به مردم باشد که بتوانند ارتباط خوبی با جامعه و محیط اطراف خود برقرار کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این نشست گزارشی از فعالیتهای3 ساله این نهاد ارائه کرد.
«رقیه دوست فاطمی ها» خاطرنشان کرد: استان یزد در کشور در 5 شاخص عضویت، امانت کتاب، شاخص تعداد کتابخانه، مساحت کتابخانه به نسبت جمعیت و شاخص تعداد کتاب به نسبت جمعیت به مقام برتر دست یافته است.
گفتنی است در این نشست از «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان عضو حقیقی انجمن، 5 نفر از فرمانداران و تعدادی از شهرداران که بیشترین همکاری را با اداره کل کتابخانه های عمومی استان داشته اند با اهدای لوح تقدیر تجلیل و از 8 کتاب و پوستر جشنواره ملّی کتابخوانی رضوی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار