کسب ۶۲ رتبه برتر توسط دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه 3 کرج در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز البرز

کرج (پانا) - کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز ناحیه 3 کرج از کسب بیش از ۶۰ رتبه در بخش های مختلف آوایی و پژوهشی دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۶۲ رتبه برتر توسط دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه 3 کرج در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز البرز

علی خان محمدی، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز با اعلام این خبر اظهار کرد: در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی که در هفته ی پایانی فروردین برگزار گردید، بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر در رشته های مختلف حضور داشتند که از این تعداد ۶۰ نفر در رشته های انفرادی در دو بخش آوایی و پژوهشی حائز رتبه های برتر شدند. همچنین در رشته همخوانی گروه همخوانی دختران (نور الکساء) حائز رتبه اول شدند.

وی افزود: در بخش مسابقات فرهنگیان نیز ۲۰ نفر از همکاران در رشته های مختلف شرکت کردند که یک نفر از خواهران فرهنگی موفق به کسب رتبه اول در رشته الگوی برتر تدریس احکام گردید.

خان محمدی در پایان با اشاره به زمان برگزاری مسابقات در مرحله کشوری افزود: مسابقات مرحله کشوری در ماه های تیر و مرداد به میزبانی شهرهای مشهد و تهران برگزار خواهد شد و ۱۴ نفر از دانش آموزان و یک نفر از همکاران فرهنگی ناحیه ۳ به نمایندگی از استان البرز به این مسابقات اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار