مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

دانش آموزان البرزی در چهارمین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» حضور چشمگیری خواهند داشت

کرج (پانا) - دانش آموزان البرزی با حضور چشمگیر خود در چهارمین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت»دستاوردهای فناورانه خود را در معرض دید و داوری قرار خواهند داد.

کد مطلب: ۸۲۸۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان البرزی در چهارمین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» حضور چشمگیری خواهند داشت

خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اعلام این خبر اظهار داشت: دانش آموزان البرزی بار دیگر با حضور چشمگیر و تحسین برانگیز خود در چهارمین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» دستاوردهای فناورانه خود را در معرض دید و داوری خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» در راستای آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با دریا و اهمیت ژئوپلیتیک آن در منطقه و جهان و هدایت تحصیلی دانش آموزان نخبه و علاقه مند به سمت رشته های تحصیلی مرتبط با حوزه دریا و همچنین حمایت از طرحهای خلاقانه دانش آموزان در بخشهای مرتبط با حوزه دریا افزود: جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای چهارمین سال برگزار میشود، دارای محورهای مختلفی مانند ابداعات و اختراعات، نقاشی، کاریکاتور، ساخت ماکت فیلم کوتاه، عکاسی، داستان کوتاه، شعر، وبلاگ نویسی، مقاله علمی پژوهشی و بخش ایده بازار می باشد.

ساکی در ادامه از توجه و حساسیت و رویکرد مثبت مدیران نواحی و مناطق و نیز تاثیر گذاری هدایت محور مدیران مدارس در زمینه ایجاد بسترهای لازم و تشویق و ترغیب دانش آموزان برای شرکت و حضور پر رنگ دانش اموزان البرزی در این جشنواره ابراز خرسندی نمود و افزود: دانش آموزان البرزی همچون گذشته برای چندمین بار افتخار آفرینی خواهند نمود.

وی در پایان با اشاره به موفقیت های مکرر دانش آموزان در جشنواره دریا خاطرنشان کرد: سال گذشته دانش آموزان البرزی در جشنواره دریا در محورهای ابداعات و اختراعات و وبلاگ نویسی رتبه اول کشوری را کسب نمودند و در مجموع بیش از ۴۰رتبه برتر کشوری را در این جشنواره کسب نمودند.

لازم به ذکر است؛ چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" در 3 حوزه دانش‌آموزی، دانشجویی و صنعتی، 1 تا 3 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بروشور جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار