آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از 8خردادماه

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از 8 خردادماه خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از 8خردادماه

محمد پورداود با اعلام این خبر، اظهار کرد: از دانش آموزان میان‌پایه بدون حضور آنان و اولیای محترمشان در فرصت مقرر ثبت نام به عمل می آید.

پورداود با تأکید بر اجرای دقیق مفاد دستورالعمل ثبت نام و عدم دریافت هرگونه وجه به غیر از پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت نام، تصریح کرد: تمامی وجوه دریافت شده در اسرع وقت به حساب آموزشگاه واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت محدوده جغرافیایی در هنگام ثبت نام، خاطرنشان کرد: جهت رعایت محدوده جغرافیایی، در زمان ثبت نام علاوه بر قولنامه، ارائه تصویر سند موجر نیز الزامی است.

پورداود با بیان این که ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، شاهد، استعدادهای درخشان، مدارس استثنایی و هیأت امنایی براساس دستور العمل های مربوط انجام می پذیرد، گفت: در مدارس نمونه دولتی هزینه کلاس های فوق برنامه با پیشنهاد انجمن اولیاء و مربیان و تصویب در شورای آموزش و پرورش مشخص می شود.

وی انجام هرگونه مصاحبه، آزمون ورودی و تعیین شرط معدل جهت ثبت نام در مدارس را ممنوع دانست و تصریح کرد: زمان حضور مدیر و عوامل اجرایی در فصل ثبت نام بر اساس ماده 96 آئین نامه اجرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ثبت نام دانش آموزان دیرآموز و تلفیقی - فراگیر، گفت: ثبت نام دانش آموزان تلفیقی فراگیر در مدارس عادی پس از تأیید آموزش و پرورش کودکان استثنایی بدون رعایت محدوده جغرافیایی صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار