۱۲هزار مددجوی کمیته امداد سمنان، تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند

سمنان (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سمنان گفت: ۱۲ هزار مددجوی استان تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد دریافت کردند.

کد مطلب: ۸۲۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۲هزار مددجوی کمیته امداد سمنان، تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند

علی خدابنده با بیان اینکه از سال ۸۷ تاکنون بالغ‌بر ۱۲ هزار نفر از مددجویان این نهاد تسهیلات اشتغال‌زایی را دریافت کردند، تاکید کرد: در این مدت ۹ هزار خانواده مددجو توانستند با ایجاد اشتغال و کارآفرینی به خودکفایی برسند. همچنین در یک سال گذشته بالغ‌بر یک هزار و ۲۵۶ فرصت شغلی از سوی کمیته امداد ایجادشده است.

وی افزود: ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مددجویان تحت پوشش یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه ۱۴۵ درصد از تعهدات کمیته امداد در حوزه اشتغال محقق شده است، تصریح کرد: سه هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی در این استان از سوی کمیته امداد تحت نظارت و پایش است که به‌زودی اجرایی می‌شوند.

خدابنده ابراز داشت: حمایت از محصولات تولیدی و صنایع‌دستی مددجویان یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد است که در نمایشگاه فروش محصولات تولیدی مددجویان در تهران غرفه‌هایی از محصولات مددجویان سمنانی برپاشده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ایام ماه مبارک رمضان به مدت ۳۱ روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان درآمد از این بخش برای مددجویان استان درآمدزایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار