فرماندار اسلامشهر:

ورزشکاران در ردیف سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند

اسلامشهر (پانا)-فرماندار اسلامشهر با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان از این اداره بازدید وبا رئیس و مسئولین آن گفتگوکرد.

کد مطلب: ۸۲۴۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ورزشکاران  در ردیف سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند

در این بازدید که بخشدار مرکزی نیز حضور داشت، امیراله حقیقی در سخنانی در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در سطح استان تهران از جایگاه و موقعیت ویژه ای برخوردار است.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت های جوانان ورزشکار اسلامشهر در رده های مختلف سنی در مسابقات ملی، بین المللی و آسیایی اظهار داشت: در برخی از رشته های ورزشی اسلامشهر به یک برند ملی تبدیل شده و ورزشکاران موفقی از اسلامشهر در این رشته ها برای کشورمان افتخار آفرینی می کنند.
حقیقی افزود: همچنین در اکثر رشته های ورزشی، شهرستان اسلامشهر نمایندگانی در تیم های ملی دارد و در طول سال شاهد هستیم که این ملی پوشان با مدال آوری های خود برای کشورمان و همچنین اسلامشهر افتخار کسب می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکثر خانواده های ایرانی علاقمند به امر ورزش هستند، تصریح کرد: امروزه کسب موفقیت در مسابقات ورزشی اعتبار بین المللی برای کشورها بهمراه دارد و پیام زنده بودن و بانشاط بودن یک ملت را به گوش سایر کشورها می رساند.
فرماندار اسلامشهر توجه به توسعه زیر ساخت های ورزشی را به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسئولین شهرستان نامبرد و بر ضرورت رفع موانع رشد و شکوفایی استعدادهای بخش ورزشی اسلامشهر تاکید کرد.
وی با بیان اینکه باید در عرصه ورزش سرمایه گذاری ویژه ای صورت گیرد افزود: باید زمینه را برای ورود بخش خصوصی و افراد علاقمند به حوزه ورزش جهت سرمایه گذاری در این بخش و حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی شهرستان فراهم کرد.
حقیقی ادامه داد: گاهاً دیده می شود تیم ها و یا ورزشکاران شهرستان جهت حضور در مسابقات بین المللی با دغدغه های تامین هزینه های سفر مواجه هستند که این امر باید با جذب اسپانسر برای تیم ها و ورزشکاران برطرف شود.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ورزشکاران جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند به نقش ورزش در سالم‌سازی محیط و افراد جامعه اشاره کرد و گفت: اگر برای توسعه ورزش و آگاهی مردم از نقش آن در جامعه تلاش کنیم آسیب‌های اجتماعی را به حداقل خواهیم رساند.
شایان ذکر است ،در ادامه قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حمایتها و توجه فرماندار اسلامشهر به حوزه ورزش به کسب موفقیت ورزشکاران اسلامشهر در مسابقات المپیاد امیدهای آینده اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ورزشکاران اسلامشهر ۲۰ مدال آسیائی، جهانی و بین المللی را در مسابقات مختلف کسب کردند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار