مدیر آموزش و پرورش نطنز: ساماندهی لباس فرم مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است

نطنز، اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز در جلسه کمیته لباس گفت: ساماندهی لباس فرم مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف متناسب با قابلیت ها و ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت ضروری است .

کد مطلب: ۸۲۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش نطنز: ساماندهی لباس فرم مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است

رضا چاوش پور در جلسه کمیته لباس اظهار نمود: ساماندهی لباس فرم مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف متناسب با قابلیت ها و ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت ضروری است .
مدیر آموزش و پرورش افزود: در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل روانشناسی رنگ، راحتی لباس، سن، جنسیت دانش آموزان ، کیفیت پارچه و حساسیت های پوستی در این کمیته مورد نظر است .
وی ضمن اشاره به تاثیر این کمیته بر یکسان شدن قیمت لباس ها اظهار کرد: نماینده صنعت و معدن در خصوص قیمت گذاری لباس فرم مدارس اقدامات لازم را انجام می دهد که قیمت ها به صورت یکسان باشد و سوء استفاده ای در این زمینه اتفاق نیفتد .
در ادامه مرادی رییس اتاق اصناف افزود: استفاده از ظرفیت شهرستان ، تولید و توزیع به موقع فرم لباس مدارس و کاهش قیمت تمام شده فرم لباس مدارس از مهمترین اهداف کمیته ساماندهی فرم مدارس است .
در این جلسه مقرر گردید با دعوت از خیاطان که مجوز از اصناف دارند رنگ و مدل های مورد نظر مدارس را ارائه و آنها نسبت به دوخت لباس ها تا موعد مقرر اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار