پخش جزءخوانی قرآن کریم از صدا وسیمای البرز

کرج (پانا) - مدیر کل اوقاف وامور خیریه البرز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان مراسم معنوی جزءخوانی قرآن کریم از صدا و سیمای استان البرز به صورت زنده پخش می شود.

کد مطلب: ۸۲۴۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پخش جزءخوانی قرآن کریم از صدا وسیمای البرز

مدیر کل اوقاف وامور خیریه البرز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان مراسم معنوی جزء خوانی قرآن کریم از صدا و سیمای استان البرز به صورت زنده پخش می شود.

محمد صالحی بااعلام خبر فوق افزود: چندین سال است که طرح «ضیافت الهی» در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود؛ این طرح از ابتدای رمضان در امامزاده و بقاع متبرکه همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و تبلیغی با حضور مُبلغان وسخنرانان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد:برگزاری طرح «ضیافت الهی» باعث شده تا هر ساله آمار زائران امامزادگان و بقاع متبرکه در مناطق مختلف در ماه میهمانی خدا افزایش یابد.

این مسئول بیان کرد:استقرار خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و ارائه خدمات مشاوره‌ای و مذهبی به زائران از جمله برنامه‌های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه است.

صالحی تصریح کرد:بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری در برپایی سفره‌های افطاری ساده، تلاش می‌شود در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین سفره‌های افطاری برای بهره‌مندی همه اقشار در بقاع متبرکه برپا شود.

وی یادآور شد: استقرار مبلغ اعزامی در ایستگاه "واقف باشیم" و همچنین پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره دینی و بازگویی مباحثی در خصوص وقف توسط این مبلغان از دیگر برنامه های این اداره است که هم باعث ترویج فرهنگ وقف و هم دیگر مسائل دینی می شود ‎ .

صالحی خاطرنشان کرد: اجرای نماز جماعت، برپایی محافل جزء خوانی و انس با قرآن کریم، جلسات پرسش و پاسخ، مراسم احیاء شب‌های قدر و برنامه‌های متنوع فرهنگی ازجمله برنامه‌های طرح مذکور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار