مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

۱۱۰۰ فرصت شغلی در حوزه آی.سی.تی در اردبیل ایجاد شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت:‌ در سال گذشته اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توانست یک هزار و ۱۱۸ شغل در حوزه آی.سی.تی در استان ایجاد کند که این مهم امسال نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۴۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۰۰ فرصت شغلی در حوزه آی.سی.تی در اردبیل ایجاد شد

بهروز رزمی در دیدار با امام جمعه سرعین اظهار داشت: اکثر روستاهای شهرستان سرعین از پوشش تلفن ثابت بهره‌مند هستند و در دو سال گذشته از 27 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان در 22 شهر امکان استفاده از اینترنت پرسرعت روستایی مهیا شده است و تا پایان امسال 5 روستای دیگر نیز از این نعمت بهره‌مند خواهند شد .

وی با بیان اینکه در شهر سرعین امکان استفاده از اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه توسط سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل فراهم شده است، تصریح کرد: در زمینه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات باید اقدامات توسعه یابد که مهمترین تکلیف نهادها و دستگاه‌های اجرایی امروزه تولید، اشتغال و خلق ثروت است .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته سرمایه‌گذاری وسیعی در حوزه توسعه زیرساخت‌های کشور و استان در راستای تولید اشتغال و تولید محتوا انجام داده است .

رزمی افزود: در سال گذشته اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توانست یک هزار و 118 شغل در استان ایجاد کند که این مهم امسال نیز با جدیت پیگیری می‌شود .

امام جمعه سرعین نیز در این دیدار با اشاره بر کثرت نیروهای جوان و آماده کار در استان گفت: باید از استعدادها، تخصص و ظرفیت کاری جوانان در انجام امورات مختلف بهره کافی برده شود .

حجت‌الاسلام محمود اصغری با قدردانی از اهتمام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ایجاد زیرساخت‌های مناسب استانی و پیگیری مداوم این اداره در انجام امور تصریح کرد: متاسفانه روند صدور مجوز و سرمایه‌گذاری به علت عدم همکاری و همراهی متولیان بسیار سخت و دشوار است و این موضوع از موانع رفع مشکلات اشتغال و توسعه اقتصادی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار