معاون آموزش ابتدایی و پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد:

کلیه مراکز پیش دبستانی استان باید با اخذ مجوز از آموزش و پرورش ادامه فعالیت دهند

یزد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی و پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزدگفت :کلیه مراکز پیش دبستانی که دارای مجوز از بهزیستی و سایر نهاد های مجاز می باشند برای ادامه فعالیت باید از آموزش و پرورش مجوز لازم را اخذ نمایند.

کد مطلب: ۸۲۴۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کلیه مراکز پیش دبستانی استان باید با اخذ مجوز از آموزش و پرورش ادامه فعالیت دهند

" محمد حسن راد منش " با توجه به مصوبه بیست و هفتمین جلسه شواری سیاست گذاری ، برنامه ریزی و نظار ت مرکزی صدور مجوز در دوره پیش دبستانی ( نوآموزان دو سال قبل دبستان ) به صورت قطعی و لازم الاجرا بعهده آموزش و پرورش می باشد و تمامی مراکز پیش دبستانی که تا کنون از سازمان بهزیستی یا سایر نهاد های مجاز مجوز داشته اند بر اساس قانون مکلف اند از آموزش و پرورش مجوز بگیرند.
وی افزود : این مراکز می توانند علاوه بر داشتن مجوز از بهزیستی برای مهد کودک ، از مجوز آموزش و پرورش برای فعالیت پیش دبستانی اقدام و در یک مکان با دو مجوز فعالیت نمایند.
رادمنش گفت : همچنین تمامی مراکز مستقل پیش دبستانی که از وزارت آموزش و پرورش مجوز اخذ نموده اند می توانند با دریافت مجوز سازمان بهزیستی ، نسبت به راه اندازی مهد کودک در همان فضا با رعایت مقررات اقدام نمایند.
محمد حسن رادمنش افزود : در اواخر سال 95 که قانون سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به تصویب مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای نگهبان رسیده است . صدور مجوز برا ی مراکز پیش دبستانی تنها توسط سازمان مدارس و مراکز غیردولتی صورت می گیرد و کلیه مراکزی که به هر طریق از مراکز دیگر مجوز دریافت نموده اند باید نسبت به دریافت مجوز از وزارت آموزش و پرورش اقدام و ثبت این گونه مراکز از طریق سامانه امور پیش دبستانی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی به آدرس www. Mosharekatha.ir قابل انجام است .
وی ادامه داد: مراکزی که از بهزیستی یا سایر نهاد ها مجوز دارند باید تا پایان خرداد ماه 97 نسبت به ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی اقدام کنند.
رادمنش تاکید کرد :در سال تحصیلی 98-97 کلیه نو آموزان پیش دبستانی ( نوآموزان دو سال قبل دبستان) استان باید در سیستم سناد آموزش و پرورش ثبت نام شده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار