مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

کسب 120رتبه استانی و کشوری توسط دانش آموزان قاینی

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان قاینی موفق به کسب 121 رتبه برتر استانی و کشوری در مسابقات مختلف شدند.

کد مطلب: ۸۲۳۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 120رتبه استانی و کشوری توسط دانش آموزان قاینی

عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی که در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان قاین سخن می گفت، اظهار کرد: کسب 15 رتبه زیر هزار در آزمون سراسری، کسب رتبه سوم استان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و کسب رتبه سوم استان در میانگین دروس نهایی رشته ریاضی- فیزیک در سال گذشته از مهم ترین افتخارات دانش آموزان خطه طلای سرخ به شمار می رود.

وی با اشاره به احیای مرکز دارالقران جدید در قاین، تصریح کرد: در سالهای اخیر قریب 19 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان در مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن، عترت و نماز شرکت کردند و موفق به کسب 121 عنوان استانی و کشوری شدند.

لامعی، اجرایی کردن طرح حفظ موضوعی قرآن کریم، طرح مصباح الهدی و طرح حفظ ملی قرآن کریم را از دیگر برنامه های اجرا شده در آموزش و پرورش این شهرستان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 3 مرکز دارالقرآن مشغول آموزش قرآن و معارف قرآنی به دانش آموزان قاینی می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، با اشاره به برگزاری جشن تکلیف 1200 دانش آموز دختر قاینی، یاد آور شد: در حال حاضر در بیش از 140 مدرسه شهرستان نماز جماعت اقامه می شود که از این تعداد اقاممه نماز در 55 آموزشگاه به عهده روحانیت معزز و مابقی توسط فرهنگیان شهرستان اقامه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حقوق پایین فرهنگیان، خاطر نشان کرد: شاید حقوق معلمین را نتوانیم با کارمندان سایر دستگاههای اجرایی مقایسه کنیم لیکن برکت زندگی معلمین به مراتب بهتر است زیرا 80 درصد دانش آموزان مدارس خاص به خصوص تیزهوشان از فرزندان معلمین می باشند که خود نشانه بارز این ادعا می باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات آقایان رضایی مدیر اسبق و احمدی فرد سرپرست آموزش و پرورش قاین تجلیل شد و سید احمد للهی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار