معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

کیفیت بخشی به مدارس و مراکز غیر دولتی از اهداف اصلی آموزش و پرورش است

شهرری (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جمع ناظرین ویژه مدارس و مراکز غیر دولتی گفت:کیفیت بخشی به مدارس و مراکز غیر دولتی سیاست اصلی ما در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

کد مطلب: ۸۲۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به مدارس و مراکز غیر دولتی از اهداف اصلی آموزش و پرورش است

میررضا شفیع پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جمع ناظرین ویژه مدارس و مراکز غیر دولتی که در کارگاه آموزشی استانی شرکت کرده بودند گفت: اگر به پیشینه مدارس غیر دولتی و قدمت آن نگاه کنیم این نکته را درخواهیم یافت که قبل از تصویب قانون آموزش و پرورش عمومی کشور این مدارس غیر دولتی بودند که سکان دار آموزش پرورش بوده اند.

شفیع پور ادامه داد: اینکه مدارس غیر دولتی در بزنگاه های مختلف زمانی با مشارکت در امر آموزش و پرورش تحت عنوان بازویی کارآمد بخشی از بار بر دوش آموزش پرورش را برداشته اند نشان دهنده اثر مثبت این مدارس در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

شفیع پور حمایت،هدایت و نظارت را اصلی ترین شعار بحث نظارت بر مدارس غیر دولتی دانست و اضافه کرد: کیفیت بخشی به مدارس و مراکز غیر دولتی سیاستی است که ما در سطح استان آن را دنبال خواهیم کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران طرح بازدید همتا را از جمله برنامه هایی دانست که می تواند نقش مؤثری در بهبود کیفیت مدارس و مراکز غیر دولتی ایفا کند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار