رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز:

از ویژگی های مهم طرح ساماندهی لباس فرم مدارس استفاده از پارچه و تولیدات ایرانی است

کرج (پانا) - نخستین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز در سال جدید در روز یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس کانون امام علی (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
از ویژگی های مهم طرح ساماندهی لباس فرم مدارس استفاده از پارچه و تولیدات ایرانی است

امیر والی پور با اعلام این خبر افزود: از موارد مهم مطرح شده در این جلسه میتوان به تشریح پیشینه و مستندات طرح سامان دهی لباس فرم مدارس و برنامه های مورد نظر برای سال تحصیلی آینده اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: سفارش و تهیه لباس فرم بر اساس مصوبه انجمن اولیا و مربیان مدارس از طریق انعقاد تفاهم نامه بین انجمن مدرسه و تولید کنندگان مجاز معرفی شده از اتحادیه پوشاک با نظارت و تایید کارشناسی انجمن اولیا و مربیان مناطق و کارشناسان اتحادیه، الزام به استفاده از پارچه و تولیدات داخلی وایرانی در راستای شعار سال مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی و نظارت همه جانبه توسط نمایندگان آموزش و پرورش، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و، امور اقتصادی استانداری و اتحادیه اصناف بر مراحل مختلف را از ویژگی‌های مهم طرح سامان دهی لباس فرم مدارس عنوان نمود.

والی پور اضافه کرد: در ادامه جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و مقرر گردید پس از طرح و تصویب موضوع در شورای معاونین اداره کل، بخشنامه مربوط به فرآیند اجرایی سامان دهی لباس فرم برای اجرا به مناطق و مدارس ارسال گردد.

مراد مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش البرز در این جلسه با تاکید بر اهمیت مصوبات شورای انجمن اولیا و مربیان اظهار کرد: نظارت و پیگیری برای تحقق موارد تصویب شده در حوزه فعالیت های انجمن اولیا و مربیان در دستور کار اعضا شورا قرار گیرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان البرز در پایان ضمن ارائه گزارشی از برنامه تاسیس دو مرکز پیوند در شهرستان های نظرآباد و اشتهارد افزود: برگزاری جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن های مدارس و ارزیابی انجمن های برتر از دیگر مواردی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار