امام جمعه موقت اسلامشهر :

سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایات اسرائیل همکاری با دشمنان است

اسلامشهر (پانا)-امام جمعه موقت اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه گقت :جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین حمایت میکند و در مقابل استکبار جهانی نیزخواهد ایستاد.

کد مطلب: ۸۲۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایات اسرائیل همکاری با دشمنان است

حجت الاسلام قلی پور ،در خطبه های اولین نماز جمعه ماه رمضان، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت :روزه داری در این هوای گرم و امتناع از خوردن و آشامیدن رام کردن نفس سرکش و تزکیه نفس است .

وی در ادامه افزود:انسان مومن با گرفتن روزه ،میهمان ضیافت الهی است و میبایست به دیگر بندگان خدا هم در این ماه توجه کند، تا در روز عید فطر همگان پاداش بندگی را از خداوند متعال دریافت کنیم.

امام جمعه موقت اسلامشهر در خطبه دوم نماز با اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا در روز نکبت،سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایات اسرائیل را همکاری با دشمنان واستکبار جهانی برشمرد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران،با منویات رهبری همانگونه که تاکنون از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده ، بر ادامه این حمایت تاکید دارد و در مقابل استکبار جهانی نیزخواهد ایستاد و ابراز امیدواری کرد ،کنفرانس سران کشورهای اسلامی در ترکیه بتواند راه حل مفیدی برای مردم مظلوم فلسطین پیدا کند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار