مطالعه با طعم بستنی

شهرری (پانا)-روز بستنی علمی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری ، عضو شورای شهر تهران ، ری و شمیرانات در پژوهشسرای بصیرت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد

کد مطلب: ۸۲۱۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مطالعه با طعم بستنی

در این برنامه جذاب علمی و تفریحی که در پژوهشسرای بصیرت اجرا شد همراه با نمایشگاه کتاب ، غرفه های آزمایشهای جذاب فیزیک و شیمی بر پاشده بود و موسیقی زنده نیز توسط دانش آموزان اجرا می شد و همچنین رادیوی بستنی علمی در طول برنامه فعال بود و متخصصین سخنرانی های بسیار کوتاهی برای حاضرین داشتند .

یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری با تقدیر از این حرکت زیبا گفت : برای آنکه ارزشها و مفاهیم عالی را به دانش آموزان منتقل کنیم باید از روشهای جذاب و تفریحات سالم بهره بگیریم و این الگویی است که در موضوعات مختلف باید از آن الهام گرفت .

روز جهانی بستنی علمی روزی است که محققان ، پژوهشگران و نخبگان علمی جهان ، همراه با عموم مردم در یکی از فضاهای عمومی شهری مانند پارکها اقدام به مطالعه یک صفحه از کتاب علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود همراه با خوردن یک بستنی می کنند .

شایان ذکر است ،مطالعه ، افزایش سرانه کتابخوانی و بازنگری در فرهنگ استفاده از فضای عمومی شهری از جمله انگیزه های این روز است.

/خبرنگار : هستی رفیعی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار