کتاب، حلقه فی ما بین داشته ها و یافته ها است

کرج (پانا) - مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان البرز از چاپ و توزیع کتاب ببر و بچسبان و حدس بزن ویژه کودکان توسط سازمان اوقاف خبر داد و گفت: باید با وقف کتاب و چاپ موضوعات مختلف اقشار مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان را با موضوع وقف آشنا نماییم.

کد مطلب: ۸۲۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب، حلقه فی ما بین داشته ها و یافته ها است

علی اکبری مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان البرز با بیان این خبر اظهار کرد: این کتاب ویژه کودکان است و در خصوص ذکر نمونه هایی از نعمت های خداوند در قرآن، از روش خلاقانه ی ببر و بچسبان پازلی نیز استفاده شده است.

وی افزود: وقف یک سنّت حسنه و یکی ازافتخارات فرهنگ غنی اسلام و یکی از اهرم‌های مؤثّر اعتقادی و فرهنگی برای جبران نارسایی‌ها و نیازمندی‌های جامعه در ابعاد مختلف محسوب می‌شود، بنابراین ضرورت دارد برای ترویج این عمل پسندیده و ارزشمند در جامعه برنامه‌ریزی و تلاش‌های گسترده‌ای صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: برخی از راه‌های ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری و توسعه‌ی موقوفات چاپ موضوعی کتاب برای سنین مختلف جامعه است که در این راستا سازمان اوقاف اقدامات شایان توجهی داشته است.

علی اکبری افزود: کتاب حلقه فی ما بین داشته ها و یافته ها است و کتاب، پنجره ورود انسان به عرصه علم، دانش و پیشرفت است و نبود کتاب موجب آسیب زدن به حوزه دانش خواهد شد و لذا کتاب محصول عمر یک نویسنده است.

وی بیان کرد: باید با وقف کتاب و چاپ موضوعات مختلف اقشار مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان را با موضوع وقف آشنا نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار