درخشش دو و میدانی کاران شهرری در مسابقات قهرمانی استان

شهرری (پانا)- تیم دانش آموزان مقطع متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک ری توانست با کسب دو طلا و دو نقره و در مجموع امتیازات تیمی برسکوی دوم استان بایستد ونایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

کد مطلب: ۸۱۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دو و میدانی کاران شهرری در مسابقات قهرمانی استان

در دومین روز مسابقات دو و میدانی قهرمانی آموزشگاههای استان که در سالن دو و میدانی شهیدان مظفر شهر ملارد آغازشده بود در مقطع متوسطه اول تیم آموزش وپرورش ناحیه یک ری توانست با کسب دو مدال طلا و دو نقره و در مجموع امتیازات تیمی برسکوی دوم استان بایستد ونایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

در جریان این رقابت ها اشکان قریشی در پرش سه گام و مهدی کریمی در پرش طول برسکوی نخست ایستادند،رضا پناهی و محمدرضا منیری نیز درمواد پرتاب وزنه و دو۱۵۰۰ متر به مدال نقره دست یافتند.
در رقابت های مقطع ابتدایی نیز تیم ناحیه یک ری با کسب دومدال برنز در ماده های پرش طول و پرتاب وزنه به ترتیب توسط بنیامین حیدر پور و محمدرضا نیازی، و در مجموع کسب عنوان ششم استان به کارخود پایان داد‌.
شایان ذکر است ،در رقابت های مقطع ابتدایی تیم های بهارستان۲، ملارد و شهرقدس عناوین اول تاسوم را ازآن خود کرده و در متوسطه اول تیمهای ملارد، ری یک و قرچک برسکوی اول تاسوم قرار گرفتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار