معلمان نماد عشق وایثار

اشتهارد (پانا) - آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اشتهارد در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نماد عشق وایثار

آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اشتهارد در سالن اجتماعات شهید مطهری در روز برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مهدی شاه بختی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری وشهدای فرهنگی با اشاره به تقارن هفته بزرگداشت مقام معلم با میلاد حضرت مهدی (عج) گفت : امیدوارم این تقارن ان شاء الله برای همه فرهنگیان باعث خیر و برکت باشد .

شاه بختی در ادامه افزود : علت حضور ما در این جمع با شکوه تقدیر و تشکر از همه شما عزیزان که از جان خود برای اعتلای سطح تربیت و تعلیم دانش آموزان مایه می گذارید .

وی همچنین با اشاره به آیات قرآن مجید گفت : در مقام معلم همین بس که اولین آیاتی که بر پیامبراعظم (ص) نازل شد سخن از هنر شگرف معلمی دارد . وی اولین معلم انسان را خداوند متعال دانست .

شاه بختی در پایان افزود : شغلی انبیاء خداوند متعال معلمی است که ما بر این موضوع افتخار می کنیم و از درگاه حضرت خداوند متعال شاکریم که این عنایت را به ما داشته است .

در ادامه این مراسم محمد کردی فرماندار شهرستان اشتهارد در سخنان کوتاهی فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت و افزود : معلمان عزیز جزء بهترین و شریف ترین انسان های روی زمین می باشند و شما معلمان نماد عشق و ایثار هستید .

این مراسم با برنامه های متنوعی همچون اجرای سرو ، خاطره گویی توسط معلمان ، مسابقه برای معلمان و تقدیر از معلمان نمونه و بازنشستگان عزیز همراه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار