چهره ماندگار عرصه روانشناسی و استاد دانشگاه تهران:

کیفیت روانشناسی با حضور روانشناس و مشاور بابصیرت محقق ارتقاءخواهد یافت

اسلامشهر (پانا)-همزمان با روز بزرگداشت روانشناسی و مشاوره، با حضور استـاد دانشگاه تهران و چهره ماندگار عرصه روانشناسی ، جشن بزرگداشت روانشناس برگزار و از بیست استاد فعال این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت روانشناسی با حضور روانشناس و مشاور بابصیرت محقق ارتقاءخواهد یافت

در این مراسم محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم، در رابطه بامسئولیت سنگین فعالان حوزه روانشناسی و علوم تربیتی سخن گفت و بر توجه به تفاوت های فرهنگی، بهره گیری از ارزش های اخلاقی جامعه و بومی سازی مشاوره ها و خدمات ارائه شده توسط ایشان تاکید کرد.

غلامعلی افروز استاد دانشگاه تهران نیز در سخنانی با تبریک روز روانشناس به کلیه دانشجویان و اساتید و فعالان این رشته، این روز را روز بازنگری به رسالت روانشناسان دانست و افزود: امروز روزی است که روانشناسان بایستی به ارزیابی کارنامه یکساله خود بپردازند، ارزیابی خود در دو بخش مهم ارائه خدمات به مراجعین و به موازات آن اقدامات علمی و دانش افزایی.

چهره ماندگار عرصه روانشناسی در ادامه به ویژگیهای اساسی و لازم مشاوران برای فعالیت در این حوزه و ارتقاء آن اشاره کردو بصیرت و تعهد را مهمترین آنها دانست و خاطرنشان کرد: در دنیای امروز، کیفیت روانشناسی باید ارتقاء یابد و این تنها با حضور روانشناس و مشاور بابصیرت محقق خواهد شد.

وی در ادامه از دانشجویان حاضر در این واحد دانشگاهی خواست تا با تلاش بیش از پیش در اعتلای علم روانشناسی بصورت بومی و هماهنگ با ارزشهای فرهنگی و اخلاقی گام برداشته و روانشناسی محبوب و بابصیرت باشند.

شایان ذکر است ، دراین مراسم که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و همکاری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و انجمن روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، با سخنرانی حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو مدیر فرهنگی و اجتماعی، بتول فقیه آرام رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، رزیتا ذبیحی مدیرگروه روانشناسی واحد اسلامشهر همراه بود.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار