با برنامه ریزی قوی و مدیریت شده موجبات احیاء دوباره صندوق ذخیره فرهنگیان را فراهم کرد

کرج (پانا) - مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز در کارگروه صندوق ذخیره اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نگاه سیاسی به صندوق ذخیره فرهنگیان موجب به وجود آمدن مشکلات فراوان و مسدود شدن سرمایه های صندوق شده است.

کد مطلب: ۸۱۷۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
با برنامه ریزی قوی و مدیریت شده موجبات احیاء دوباره صندوق ذخیره فرهنگیان را فراهم کرد

عبدالرسول عباسی، مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز در کارگروه صندوق ذخیره اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نگاه سیاسی به صندوق ذخیره فرهنگیان موجب به وجود آمدن مشکلات فراوان و مسدود شدن سرمایه های صندوق شده است.

عباسی ادامه داد: با توجه به تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی و بر طرف شدن این سوء تفاهم ها می توان با برنامه ریزی قوی و مدیریت شده موجبات احیاء دوباره صندوق ذخیره فرهنگیان را فراهم کرد و تحولی شگرف در وضعیت رفاه فرهنگیان ایجاد نمود.
وی افزود : تحلیل عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل نگاه های سیاسی موجب وارد شدن ضرر و زیان فراوانی به صندوق گردیده است که امیدواریم با روشنگری در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز در پایان گفت : بر اساس نظر کارشناسان اقتصادی با توجه به ظرفیت بالقوه موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان اگر این صندوق باردیگر به مسیر رشد و توسعه بازگرد ، ظرفیت و قابلیت پرداخت مبلغی برابر با حقوق فرهنگیان را به اعضاء خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار