پیام تبریک معاون عمرانی استاندار قزوین به مناسبت روز ملی شوراها

قزوین (پانا) - معاون عمرانی استاندار قزوین با صدور پیامی ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها راتبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون عمرانی استاندار قزوین به مناسبت روز ملی شوراها

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین با صدور پیامی ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها راتبریک گفت.متن پیام ایشان به شرح ذیل است:
به نام خداوند جان و خرد
نهم اردیبهشت روز شوراها نشان ابراز تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت جامعه است که با خود نشانی بارز از بلوغ مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی دارد . تجلی این امر مهم که شالوده اش از قران و سنت سرچشمه گرفته و اصل هفتم قانون اساسی کشور را به خود اختصاص داده است ، بی شک بر وظیفه خطیر شما اعضای محترم شورای شهر و روستا، صحه می گذارد . همچنین نقش مردم نیز به عنوان کسانی که این اعضا را نمایندگان خویش در تحقق اراده و تصمیم گیری های شهر و روستایشان معرفی کرده اند، نقشی پررنگ و حاِیز اهمیت است که اگر نادیده گرفته شود بی تردید شوراها در نیل به اهداف خود ناتوان خواهند بود.فلذا فراهم نمودن بستری برای ابراز عقیده مردم نیز امری واجب و ضروری است تا این اعضا با همدلی مردم در راه رسیدن به اهداف عالی همگام شوند.
اقدامات چشمگیری توسط شوراها در شهر ها و روستاها صورت گرفته که جا دارد در ا روز ملی شوراها از همه این دوستان تشکر کنم
این روز را به همه ی اعضای محترم شوراها که در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی وسیع، اهتمام به پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی شهرها و روستا ها را مسالمت دارم
شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است آنچه که انتظار می رود تعامل، وحدت و همگرائی با تمام ارگان های دولتی و نهاد های اسلامی و استفاده از خرد جمعی و نخبگان شهری است که می تواند مسیر عمران آبادانی و توسعه مبلمان شهری را تعیین کند.
اخلاق مداری، مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف رمز پیروزی در برنامه های شوراهای اسلامی شهر و روستا است آشنایی کامل اعضا به مقررات و ضرورت احترام به قوانین انتخاب شهردار و دهیارمتخصص و مجرب و قاونمند از ضروریات است.
شوراهای اسلامی باید در زمینه وظایف خود مطالبه گر باشند و البته در کنار آن توقعات و انتظاراتی که در چهارچوب قانون از آنها وجود دارد را برآورده کنند.
علی فرخزاد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار