امام جمعه شهرقدس :

جوانان مومن هدیه این انقلاب هستند

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس گفت : طبق فرمایشات مقام رهبری جوان امروز از جوان دوران انقلاب و جنگ اگر جلوتر نباشد عقب تر هم نیست.

کد مطلب: ۸۱۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانان مومن هدیه این انقلاب هستند

حجت‌الاسلام‌ سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه اول نماز جمعه شهر قدس که در مصلای این شهر و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: خودم و همه شما نمازگزاران و مؤمنان را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: قرآن ظاهرش زیبا، و باطنش عمیق و ناپیداست، شگفتی هایش تمام نمی شود و غرائبش به پایان نمی رسد و تاریکی ها جز با قرآن از فضای حیات زدوده نمی شود.

امام جمعه شهر قدس گفت: این موضوع را همه ما باید بدانیم که در همه حال به حکمت و مشیت الهی ایمان داشته‌باشیم و توجه ویژه کنیم، چراکه گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که از درک و فهم ما خارج است و در این خصوص موارد متعددی وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما بیش تر از قبل در معرض آسیب های فضاهای مجازی قرار گرفته اند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)جوان امروز از جوان دوران انقلاب و جنگ اگر جلوتر نباشد عقب تر هم نیست، جوان انقلابی با وجود این همه مشکلات همچنان روی پای خود ایستاده و در تمامی عرصه ها میدان داری می کند.

امام جمعه شهر قدس گفت: جوانان مومن هدیه این انقلاب هستند و امروز شبکه های مجازی در حال منحرف کردن جوانان است.

حجت الاسلام میراحمدی خاطرنشان کرد: ضمن تبریک روز شورای اسلامی و روز جوان، در شورای شهر مردان و جوانانی فعالیت دارند که با رای مردم در این مسئولیت ها مستقر شده اند و باید از حق مردم دفاع کنند و مشکلات و آسیب ها را کم کنند تا مانند پل ورودی شهر مثل افسانه ای برای مردم نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز کارگر پیش رو اشاره کرد و افزود: دست پینه بسته کارگر را پیامبر اکرم(ص) بوسه زد و این مایه افتخار برای کارگران است و این روز یادآور زحمات و تلاش پدران و مادران کارگری است که عرق جبین می‌ریزند و لقمه‌ای نان برای خانوار خود به دست می‌آورند و کارگران به عنوان عوامل تولید، سهم به سزایی در تولید ناخالص داخلی کشورها به ویژه در اقتصادهای در حال توسعه که هنوز فناوری نوین جایگزین کارگر نشده، دارند.

امام جمعه شهر قدس بیان کرد: روز چهارشنبه میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر، امام زمان (عج)، روز جهانی مستضعفان، آغاز عملیات بیت المقدس از مهم‌ترین رخدادهای تاریخی است.

/ خبرنگار :پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار