سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان :

متکدیان همدان جمع آوری می شوند

همدان (پانا) - سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان ضمن اشاره به مشکلات وجود متکدیان در سطح شهر گفت: متکدیان همدان جمع آوری می شوند.

کد مطلب: ۸۱۶۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
متکدیان همدان جمع آوری می شوند


وحید علی ضمیر اظهار کرد: حضور کارتن خواب‌ها در گرمخانه تنها محدود به ساعات شبانه است و افراد متقاضی برای حضور در این مکان، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: گرمخانه شهرداری همدان در طول سال فعال است و 2 کارمند به صورت ثابت در این مکان به ارایه خدمات می‌پردازند.

علی ضمیر خاطرنشان کرد: گرمخانه شهرداری همدان نسبت به توزیع غذا در 2 نوبت شام و صبحانه، مواد شوینده و بهداشتی جهت استفاده کارتن خواب‌ها اقدام می‌کند.

وی یادآور شد: همزمان با راه‌اندازی گرمخانه همدان، سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه خدمات دهی به کارتن خواب‌ها شد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از این افراد خاطرنشان کرد: هدف از جمع ‌آوری کارتن خواب‌ها برخورد ضربتی نیست؛ بلکه مهم کمک به بهبود و بازگشت این افراد به آغوش گرم خانواده‌ها و جامعه است.

*طرح جمع آوری متکدیان در همدان اجرا می‌شود

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری متکدیان از شهر گفت: این طرح در نقاط چهارگانه شهرداری در حال انجام است.

علی ضمیر افزود: این اقدام در راستای ساماندهی متکدیان، کارتن خواب‌ها و افراد بی سرپرست و رفع هرگونه ناهنجاری ناشی از حضور این افراد انجام می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز 120 متکدی توسط مأموران شهرداری همدان از شهر جمع آوری و پس از غربالگری به نهادهای بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراجع قضایی معرفی شدند و یا به خانواده یا شهرستان محل سکونت خود انتقال یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار