معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رسالت ما است

اصفهان(پانا)_ معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رسالت و سخت ترین کاری است که در تابستان پیش رو داریم .

کد مطلب: ۸۱۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رسالت ما است

اکبرپناهی درگردهمایی مدیران و روسای حوزه ستادی ونواحی ومناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که در دهکده گردشگری گلستان کوه خوانسار توسط مدیریت آموزش وپرورش برگزارشد گفت: بخش پژوهش و منابع انسانی نیازمند نظام انگیزشی است که بحثی جدید و تازه است .

وی افزود: کارکرد زبان ایجاد انگیزه و رغبت است و ارزشش کمتر از انتقال دانش نیست ، اما چه کرده ایم که در بین همکاران رغبت ایجاد کنیم؟

پناهی با اظهار تاسف از اینکه در زمینه ایجاد رغبت در آموزش پرورش کم کار شده و روی انگیزه ها مانور کمتری داده شده است تصریح کرد: اکنون در مدیریت دنیا متوجه شده که فعالیت های پراکنده باید به نظام انگیزشی تبدیل شود به همین خاطر مدیر یک برنامه آموزشی می نویسد و یک برنامه انگیزشی هم می نویسد و در طول سال پراکنده است و اجرا می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: تجلیل از معلمان در طول یک روز دیگر به امری کهنه تبدیل شده است و باید به شکل های مختلف و به انواع مختلف در طول سال انجام شود، که گاهی می شود با حضور در منزل پیشکسوت و یا یک پیامک تبریک می تواند این اتفاق رقم بخورد.

وی افزود: معلمان ما باید در مدارس بیشتر از همه قدر ببینند و در صدر بنشینند.

پناهی تصریح کرد : باید برنامه بزرگداشت مقام معلم را به جای یک برنامه یک روزه در طول سال به یک برنامه مستمر تبدیل کنیم چرا که اگر این برنامه ها به درستی انجام شود کارایی و اثر بخشی معلمان را تا ده برابر افزایش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار