معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از طریق آزمون سراسری

شهرری (پانا)- معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از طریق آزمون سراسری خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از طریق آزمون سراسری

هادی حجت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان این مطلب افزود: دانشگاه قرآن و حدیث براساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی(97 ـ 98) در مقطع دکتری برای شهرهای قم و تهران دانشجو می پذیرد.

حجت در ادامه به عناوین رشته ها و گرایش ها اشاره کرد و گفت: این رشته ها در مقطع دکتری شامل رشته های: علوم قرآن و حدیث با کد1576، کلام امامیه با کد1654 و علوم و معارف نهج البلاغه با کد1580 برای اجرا در قم و رشته مدرسی معارف اسلامی با کد 2299 برای اجرا در شعبه تهران این دانشگاه می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در بخش دیگر از این گفت و گو به تبیین ضوابط و شرایط پذیرش و تحصیل در این دانشگاه پرداخت و افزود: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، می توانند با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش و درج کد رشته محل‌های این دانشگاه در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: این دانشگاه همچنین بخشی از ظرفیت دکتری خود را با نظارت سازمان سنجش از طریق آزمونهای اختصاصی طلاب تکمیل می کند لذا برادران و خواهران طلبه واجد شرایط تا 20 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیث نسبت به ثبت نام در این آزمون اختصاصی اقدام نمایند.

ضمناً پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری برای افرادی که دارای شرایط آیین نامه استعدادهای درخشان باشند نیز در این دانشگاه صورت می پذیرد. داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه و اطلاعیۀ مربوط در صورت داشتن شرایط میتوانند تا 20 اردیبهشت مدارک خود را ارسال کنند.

حجت افزود: در این دانشگاه دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، پژوهشگران و طلاب از تخفیف ویژه در شهریه دکتری برخوردار می شوند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار