امام جمعه یزد:

شهید مطهری(ره) الگوی فرهنگیان و معلمان جامعه اسلامی است

اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کردند

یزد(پانا)- امام جمعه یزد با گرامیداشت هفته معلم به خصوصیات بارز اخلاقی و شخصیت شهید مطهری(ره) اشاره کرد و وی را یک الگوی کامل برای فرهنگیان و معلمان جامعه اسلامی دانست.

کد مطلب: ۸۱۶۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شهید مطهری(ره) الگوی فرهنگیان و معلمان جامعه اسلامی است

" آیت الله محمدرضا ناصری " در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با بیان اینکه امام راحل(ره) خواستار مطالعه کتب شهید مطهری(ره) توسط اقشار مختلف مردم بودند؛ یکی از ویژگی های بارز شهید مطهری(ره) را دغدغه هدایت مردم عنوان کرد و افزود: کتابهایی که استاد می نگاشتند تمامی بر اساس نیاز جامعه و مشکلات به روز جامعه است که به صورت عملی و تئوری در اختیار مردم قرار دارد و به حل شبهات در جامعه کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید کتابهای استاد شهید مطهری (ره) برای دانش آموزان به ویژه فرهنگیان خلاصه شود تا آن ها را مطالعه کنند و با مسائل آن آشنا شوند.

امام جمعه یزد افزود: استان یزد معلمان نمونه، شاخص و سرآمدی دارد و امیدوارم استان یزد در همه زمینه ها همچون زمینه آموزشی در کشور سرآمد و برتر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این دیدار گزارشی از برنامه های هفته معلم ارائه کرد و گفت: برنامه های این هفته از ششم اردیبهشت ماه، با غبار روبی گلزار شهدای معلم آغاز و با برپایی مراسم تجلیل از معلمان در شهرستان ها، مناطق و مدارس ادامه می یابد.

"عباسعلی دانافر" برگزاری نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری، برگزاری شب شعر معلم با حضور معلمان شاعر، برگزاری محفل انس با قرآن توسط قاریان برتر فرهنگی، همایش شب خاطره معلم، برگزاری جنگ با برنامه های شاد در هفته معلم و ویژه برنامه های مسابقات فرهنگی و هنری را ازدیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم ذکر کرد.

وی از دیگر برنامه های هفته معلم به مراسم سپاس از معلمان ایثارگر، جانبازان، آزادگان، گلباران مزار شهدای فرهنگی، طرح دیدار یاران و تجلیل از معلمان دارای فرزند شهید اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار