رئیس دفتر ریاست جمهور با مادر فرهنگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری دیدار کرد

واعظی: همواره باید قدردان زحمات معلمان باشیم

تبریز (پانا)- در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم و با حضور استاندار و مدیران کل آموزش و پرورش استان رئیس دفتر ریاست جمهور با حضور در منزل شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری با خانواده و مادر فرهنگی ایشان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۱۶۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: همواره باید قدردان زحمات معلمان باشیم

محمود واعظی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در تبریز و منزل این شهید والا مقام گفت: این دیدار به توصیه ریاست محترم جمهور و به نمایندگی از سوی ایشان در پاسداشت از مقام مادر فرهنگی شهید مدافع حرم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: امروز اگر بخواهیم سرنوشت کشور را دغدغه داشته باشیم همواره باید قدردان زحمات معلمان باشیم.

رئیس دفتر ریاست جمهور ادامه داد: معلمان سرنوشت سازان کشور را تربیت می کنند آنچنان که صادق و امثال این شهید بزرگوار تربیت یافته معلمان هستند.

وی با قدردانی از مردم فهیم آذربایجان به جهت حضور حماسی در عرصه های مختلف یاد آور شد: آنچه در کشور انجام شده است وظیفه مسئولین بوده و مردم همواره ولی نعمتان ما هستند.

پدر شهید مدافع حرم و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز در سخنانی گفت: امنیت وآرامش کنونی ایران اسلامی مرهون رشادتهای شهداست.

بازدید از اتاق موزه گونه شهید مدافع حرم و یادداشت دلنوشته در دفتر بازدید این مجموعه از برنامه های دیگر حضور رئیس دفتر رییس جمهور، استاندار آذربایجانشرقی و مسئولین در منزل شهید مدافع حرم بود.

گفتنی است که خانم غفوری مادر شهید مدافع حرم مدیر دبیرستان شاهد نورالزهرا هست و این دیدار در آستانه هفته معلم و در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم بعنوان مادر فرهنگی شهید مدافع حرم انجام پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار